Hej alla fina! Idag är det första februari å jag börjar på riktigt allvar att känna mig stressad! Idag ska vi provsmaka tårta, å jag hoppas å ber att vi får den tårtan vi vill ha plus ett bra pris! Jag ska även beställa brudbuketten å det övriga blommorna hoppas äen där på bra pris! =D.
I lördags blev jag oxå hippad, helt oförberedd! jag skulle ju packa en väska å försöka vara pimpad när dom kommer men icket! =D Min blivande skulle åkte iväg med barnen till innebandyn å han ringde mig att han hade glömt börsen å ville att jag skulle komma med den till parkeringen å ja hoppade i täkisarna eftersom jag gick i strumpbyxor å en gamm tröja, när jag sprang iväg så sprang tydligen mina vänner in å gömde sig, när jag kom in å skulle på börja min städning så tvär springer dom ner för trappan, himmel vad rädd ja blev =D Sen var det en riktigt härlig heldag/kväll med tjejerna med massa skoj dom hade hittat på, längesen jag skrattade så gott!
Ett riktigt minne för livet!
Red skrev 2012-01-31 19:09:08 följande:
Idag kom vårt paraply ifrån Lisbet Dahl. Jättefint och "bröllopigt"
Kameran hade också kommit men jag glömde att vi beställt den i mb2s namn så jag hade inte med mig hans legitimation. Jaja, får försöka hämta den i veckan. Väskan har blvit skicka ifrån england så nu är det mycker roligt på gång
Imorgon skall jag på provsminkning. Hoppas, hoppas det blir fint. Jag har lite dåliga erfarenheter av sminkning bla på make-up storeså jag hoppas detta blir bättre!
Min kusin har en sån väska som du har beställt, den är riktigt fin! =)
Vad kul med provsminkningen, det kommer bli bra, jag har min nästa vecka + hårinsättning och hår uppstättning det kommer bli en riktigt lång dag hos min frissa =)
Tänk att det är snart dax!