Vinterbrudar - 2012
Vad har ni för OSA?
Vi vet inte rikigt! Vi vill på sätt och vis inte ha traditionellt honnörsbord och sitta med våra föräldrar utan vill hellre sitta med våra vänner, för det tror jag blir roligare för oss. Så fort vi har fått in OSA får vi börja se över alternativen.. Vill ju att alla skall ha det bra samtidigt som vi vill ha en riktigt rolig bröllopsfest.
Jag postade våra inbjudningar i måndags, och jag vet att min bror och mina svärföräldrar fick dem igå. Men mina föräldrar fick inte sitt! Kan det bli så i posten? Jag trodda att alla brav man postade innan tömning av postlådan kommer fram nästkommande dag? Orolig att det är några kuvert som kommit bort..
Något roligt som hände igår var att mins svärföräldrar berättade att de tänkte sponsar bröllopet med ganska mycket pengar. De har hintat om det innan men inte nämt någon exakt summa, nu sade de att de bestämt sig för 17 000 eftersom det var vad mb2s bror fått. Av mina föräldrar får vi 15 000. 32´är ganska mycket för oss eftersom vi inte räknat med någon sponsring alls! Så det var jätteroligt att höra :)