Vinterbrudar - 2012
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif)
Beställde kortet snöflinga http://www.romance.se/index.aspx?type=PrintProduct&Lang=sweden&OC=Basket&OLId=4699256&PId=1109482&Test=1
utan tryck. Jag gjorde ett eget "innerkort" som jag framkallade på matt fotopapper. Vi ska ha ett litet infoblad i inbjudan som jag fäster med ett lila band också så jag tror det kommer att kosta ca 15 kr per inbjudan. Vi har bara 23 gäster så det blir bara 13 inbjudningskort som skall skickas ut. Höll på att göra bort mig och beställa 23 st inbjudningskort först innan jag kom på att alla inte skall ha varsitt
Kul att du verkar ha hittat en så duktig sminkös.
Vad roligt att få prova klänningen och hela din outfit. Du får uppdatera och berätta senare
Har en riktigt kort frisyr och har funderat på hur jag ska ha mitt hår på bröllopsdagen. Har kommit fram till att jag inte vill spara ut det för att kunna sätta upp det. Det korta håret är ju jag och så vill jag se ut även på bröllopet. Har letat efter håraccesoarer men inte riktigt hittat något jag har velat ha. Häromdagen var jag hemma hos mamma och hon plockade fram en hel låda med fina spetsband som min mormor har gjort. Helt underbart fina! Så nu har jag bestämt mig för att ha ett av mormors spetsband i kombination med ett sidenband med inspiration av bilderna nedan. Då har jag ju fixat "något gammalt" också
Jag satt och funderade lite. Ni som skall gifta er i kyrkan eller som kanske har varit på ett kyrkbröllop nyligen. Hur gör man efter utmarschen? Går man undan och "gömmer sig" och låter gästerna gå ut först innan man går ut på trappan eller står man kvar i vapenhuset...eller går man ut på kyrktrappan direkt? Jag vill ju gärna ta på mig min pälsjacka innan jag går ut så jag inte fryser ihjäl
Köpte ett par stövletter i helgen. Har ett par vita skor som jag ska ha under vigsel och middag så dessa är bara till för när jag åker mellan kyrkan och lokalen o.s.v. Kom dock på att om vädret tillåter skall vi ta kort utomhus och då kommer skorna kanske synas. Funderar på om det stör att de är svarta fast klänning och pälsjacka är vita?