Vinterbrudar - 2012
Jag kommer ha 2 buketter i så fall den ena vissnar :)
Jag kommer ha 2 buketter i så fall den ena vissnar :)
Igår eftermiddag skickade jag våra inbjudningar! Ska bli så kul att se vad vi får för reaktioner nu på eftermiddagen då våra gäster har hämtat sin post. Vi har hållt bröllopsplanerna hemliga för alla utom våra föräldrar så det är många som kommer bli överraskade
Pärlan01, förstår det den var jättefin :) m2b betyder man to be, eller svenska blivande man :) red, min m2b är jätte anti hemsida, han tror det blir ännu ett stressmoment, men jag börjar tycka inbjudan ser så plottrig ut! Vi funderar på att skrivaall info på baksidan, typ som infoblad, jag är bara rädd att nån missar infon!
Det var en smart lösning! ja vårt är ju bara ensidigt, och då måste vi skriva det på baksidan, Men men...De ringer väl och meddelar om de ska komma eller inte då får man fråga om de har läst infon...Plus att alla som kommer är nära släkt och vänner :) de flesta lär ju våga fråga :)
och idag äntligen har mina brudtärnor börjat beställa sina klänningar! Så skönt...har varit lite trubbel med det...försök få 7 tjejer att enas...suck...men nu har vi lösningen att alla måste ta samma färg men alla får välja tyg och modell själva :) vill att de ska kunna använda dem igen!
Rina, vi har tänkt ha ett bröllopsbar, legogubbar! Vi hadetänkt ha en tårta som ser ut som att den är byggd av lego :) red och evelina, er mat lät jättegod! Vi var sugna på buffe, men det funkar inte där vi ska vara, så vi tog något enkelt som finns i båda våra länder :)