Annixa skrev 2012-02-01 09:36:04 följande:
Hej alla fina! Idag är det första februari å jag börjar på riktigt allvar att känna mig stressad! Idag ska vi provsmaka tårta, å jag hoppas å ber att vi får den tårtan vi vill ha plus ett bra pris! Jag ska även beställa brudbuketten å det övriga blommorna hoppas äen där på bra pris! =D.
I lördags blev jag oxå hippad, helt oförberedd! jag skulle ju packa en väska å försöka vara pimpad när dom kommer men icket! =D Min blivande skulle åkte iväg med barnen till innebandyn å han ringde mig att han hade glömt börsen å ville att jag skulle komma med den till parkeringen å ja hoppade i täkisarna eftersom jag gick i strumpbyxor å en gamm tröja, när jag sprang iväg så sprang tydligen mina vänner in å gömde sig, när jag kom in å skulle på börja min städning så tvär springer dom ner för trappan, himmel vad rädd ja blev =D Sen var det en riktigt härlig heldag/kväll med tjejerna med massa skoj dom hade hittat på, längesen jag skrattade så gott!
Ett riktigt minne för livet!Min kusin har en sån väska som du har beställt, den är riktigt fin! =)
Vad kul med provsminkningen, det kommer bli bra, jag har min nästa vecka + hårinsättning och hår uppstättning det kommer bli en riktigt lång dag hos min frissa =)
Tänk att det är snart dax!
Skönt att det inte bara är jag som börjar bli stressad! Du och jag har ju samma dag, och verkar vara i fas med stressen haha :) Det känns som att allting händer på en och samma gång just nu... De flesta av mina hudvårdprodukter håller plötsligt på att ta slut samtidigt, de är väldigt dryga så det händer inte ofta. Det är ju ingen bröllopsgrej men det är ändå en sak jag måste fixa. Så idag efter jobbet skall jag:
- Lämna in våra förlovningsringar på rondering och kanske, kanske köpa ett Efva Attling halsband.
- Till Body Shop och köpa halva affären.
- Till sminkösen och provsminka
- Till Ica och hämta ut kameran
Det hade varit skönt om vi haft hela helgen till att fixa vigselprogram, placeringskort och festhäften. Dock skall mb2 ha svensexa, det vet ju jag men inte han. På söndag kommer våra föräldrar på middag, och eftersom jag får räkna med att mb2 är lite ur slag får jag vara beredd på att jag får sköta all markservice med städning och matlagning. Någon som har ett tips på en bra bjudrätt som går att förbereda?
Låter bra att väskan är fin, hoppas min också är det! Hoppas också att den kommer denna veckan, så jag slipper fundera på den i helgen.