Vinterbrudar - 2012
![](https://www.brollopstorget.se/Chatt/ikoner/smile1.gif)
För oss går det bara bra! Vi har så gott som bestämt oss för musiken under vigseln nu.
Ingång: Brudmarch Mendelssohn
Musik under vigseln: Make you feel my love (Adele), Utan dina Andetag (Kent), Evighet (Thomas Andersson Wij) Av dessa tre skall vi välja två, så svårt!
Utgång: Iv got a feeling (Black Eyed Peas)
Har ni bestämt musik?
När ska få klänningarna? Jag ske beställa på måndag tänkte jag :)
Oj vad illa jag stavar! Jag skyller på att ena handen var nedgrävd i godis skålen ;)
Jag tycker det är lite trist med alla långa leveranstider...Vi beställde tärnklänningarna för två veckor sedan...Lång väntan :) ska nog komma nästa vecka! Men jag är nervös...Tänk om de är katastrofala! Vi beställde från Tidebuy, har nån av er gjort det?
Vi ska bara dansa tryckare! Vi valde mellan bugg o tryckare! Vi gillar o dansa men vi är väl inte de mest talangfulla dansarna...8och vi kan typ macarena o bugg :) pärlon01 underbar näbbklänning! Jag hade tänkt beställa idag men tyvärr blir det inte så :) men jag har tid!
Hej på er!
Anixa - Såg klänningarna! Helt underbara! Jag ska beställa den här veckan! Klänning var jättefina!
Jag måste hålla med er att det känns som att det är väldigt nära...en lite svindlande känsla om man säger så...:) Vi fick första klänningen till tärnorna igår! Den var helt underbar! De andra ska komma nästa vecka! Jag kan (knacka i trä) verkligen rekommendera Tidebuy! kanske lite lång tid innan det kommer men jättebra kvalite!
Själv har vårt planerande fått ta uppehåll ett tag nu, Jag hamnade på sjukhus förra veckan pga av stress har EP så när jag blir stressad så blir jag riktigt dålig och sista tiden har det varit en hel del om man säger så :) Och jag behöver lära mig att göra en sak i taget :) Så nu har min sambo fått ta över det mesta med planerandet och jag får bara hålla på med c-uppsats så nu smyger jag in här när sambon är på öl provning :)