Vinterbrudar - 2012
Vi gifter oss den 10 Mars i Alsens Kyrka utanför Åre. Det blir ca. 70 gäster.
Nu är det inte en evighet kvar längre :)
Idag har jag provat vigselring, det blir ett svårt beslut men jag tror jag har bestämt mig! Det lutar åt enstensringen Elina ifrån Hand of Sweden i vitguld, den bakersta ringen på bilden. Som förlovningsring har jag en Name i vitguld med diamanter runt hela framsidan, som den främre ringen på bilden fast sidan är helt full med stenar. Vad har ni för ringar?
Idag köpte jag underkläder till bröllopet. Lite tidigt kanske men jag vill ha rätt bh på mig när jag provar klänningen i oktober så då var det lika bra att ha allt ordnat.
Kan tipsa om att Twillfit har ett erbjudande just nu, "Handla för 500kr, få ett presentkort på 100kr att använda vid ditt nästa köp". Jag köpte bh och trosor för mer än 500, fick ett presentkort på 100 och använde sedan det för att köpa stay-ups för 99kr. Gratis alltså
Tänke fråga er hur ni gör med favors? Ska ni ha det? Och varför har ni det?
Jag beställde mina skor igår kväll och fick idag ett mail att de nu var skickade. Snabbt jobbat! Blev samma som de Selma har länkat till tidigare. Funderar på att byta de ivory-färgade banden till mörklila band istället. Tro ni det blir bra eller är det finast att ha samma färg som skon?
www.lightinthebox.com/Top-Quality-Satin-Upper...