Vinterbrudar - 2012
Men vilket bra tips då tror jag vi oxå hoppar över den! vi vill helst slippa valsen. Trodde man var tvungen att ha den!
Varken jag eller min blivande är inte heller speciellt sugna på att stå i centrum egentligen men man blir ju så illa tvungen på bröllopsdagen Det finns säkert de som tycker att man absolut måste ha brudvals men vi har som i så många andra val man gör inför bröllopet bestämt oss för att göra det som vi känner för och det vi känner oss bekväma med. Blir kanske större förväntningar på brudvals om man ska ha dans efter middagen.
Är inte helt klar kom jag på... Behöver hitta bra underkläder också. Speciellt en bra BH med vaddering eftersom det behövs lite utfyllnad där efter amningen av min dotter
Jag har tittat på haléns och skorna var jättefina. Der fanns tyvärr inte i min dotters storlek men tack för tipset
Å flickornas klänningar kom idag å dom är så fina! Tom bättre än vad jag hade hoppats på! .
Försökte ladda upp bild på klänningen men det gick inte, vet inte vad jag gör för fel!
Började skratta så jag glömde skriva att det stämmer det är ljus gröna band, men jag funderar på att köpa en lite mörkare färg på banden!