Vinterbrudar - 2012
Nån som har några tips på fina servettvikningar?
Har beställt och betalat min slöja idag
I fredags fick jag levererat gästboken från Marks & Spencer och brudjackan i pälsimitation från wed-shopping.com Jag är mycket nöjd med båda måste jag säga Vilken dag som helst nu inväntar jag paket med rosenblad att dekorera med och organza-påsar att fylla med choklad till gästerna Det är mycket jag kan bocka av i min lista nu, skönt!
På fredag ska jag till frissan för frisyrprovning eller vad man ska kalla det. Det enda jag vet är att jag ska ha slöja. Utöver det är jag helt lost. Har tittat runt lite på internet för att hitta lite inspiration och några frisyrer jag tycker är fina är dessa:
Vad tycker ni om dessa frisyrer? Ska inte ha tiara, bara slöja och lite små vita blommor i håret.
malin martin: fin tårta! Vi skall försöka åka och titta på tårtor igen på lördag..
misscharlotte: Jättefin jacka :) Du har ingen bild irl med dig i den?
Valslektionen igår gick bra! Verkligen jättebra att få öva när någon tittar och ger en tips. Vi dansade på i 1,5 timma och blev rikigt trötta, fick ta pust och dricka paus emellanåt! Ett bra tips som jag kan dela med mig av var att dansa en låt lite då och då hemma, utan förbeedelser. Man kanske lagar mat och så dansar men en dans och sedan forsätter man med maten. Då övar man på att sätta dansen felfritt så där lite hip som happ! På bröllopsdagen kommer man ju inte ha möjlighet att värma up och gå igenom innan, så jag tyckte det var ett bra tips! Vi skall nog ta en eller två lektioner till innan den stora dagen!
Dansen fick mig att inse att jag måste börja gå in mina skor! Jag satt med dem på och tittade på tv och åt i en timma med tjocka sockar, sedan hade jag dem på mig medans jag tvättade bort sminket och borstade tänderna. Har ställt in dem i badrummet och skall göra så varje kväll nu!