Vinterbrudar - 2012
Har ni bestämt er för vad ni ska ha för frisyr än?
Har ni bestämt er för vad ni ska ha för frisyr än?
HJÄLP!
När alla gästerna går in i kyrkan och sätter sig ska vi ha orgelmusik som spelar för att alla ska komma i stämning, men jag kan inte bestämma mig för vilken låt jag ska välja. Är det nån som har bestämt sig redan och kan komma med tips? Det ska vara en stämningsfull låt, inget högt tempo, och ska låta fint på orgel. Måste ringa kantorn senast imorgon och meddela vilken låt jag vill ha eftersom hon ska hinna hitta noter och öva in den tills på lördag när vi ska till kyrkan och lyssna på hur de låter i kyrkan.
Snälla, vill ha massor av tips!!!
Åh va jag är lycklig nu! Ville så gärna ha levande musik i kyrkan men hon som var tillfrågad skulle till fjällen den veckan, så jag hade gett upp hoppet och börjat förlika mig med tanken på bara orgelmusik. Men nu fick jag erbjudande från en väns syster som är jätteduktig och ofta sjunger på bröllop och dop att hon gärna ville sjunga på vårt bröllop!!! Så nu är jag helt lyrisk! Hon ska sjunga "För kärlekens skull" och "För att du finns".
Fick en avi idag med organza-påsarna och rosenbladen så imorgon kan jag bocka av det på listan också! Nu börjar allt falla på plats och det är så himla skönt!
Jag är inte heller något fan av brudpar på toppen! Tycker väll inte att detär hemskt men det är bara inte för oss :)
Håller sig tårta i frysen i ett helt år? Det känns som att grädde bla borde bli dåligt..
Jag drömmer också mardrömmar!!! Att jag inte hann till frissan så håret ser förjävligt ut, och att brudbuketten inte var klar i tid, och att jag är försenad till kyrkan och har bara 5 min att sminka mig.... ja allt möjligt hemskt. Vaknar ju med ångest nästan haha