Vinterbrudar - 2012
Vi har ingen catering. Vi ska bara ha lite tårta o smörgåstårta :)
Vi har ingen catering. Vi ska bara ha lite tårta o smörgåstårta :)
konstigt det verkar inte gå o ladda upp bilder,
I dag har vi varit till lokalen vi ska ha o kollat så vi kan ha som vi vill o det funkade så våra bord ska stå som ett
E riktigt roligt.
Sen har vi varit o träffat prästen vi ska ha :) Henne ska vi träffa den 10 januari o gå igenom bröllopet
Är det fler än jag som inte kan lägga ut bilder? Här funkar det inte :(
Provade min klänning igår igen. Den hänger ju hemma så det är svårt att låta bli Ju mer jag tittar på den desto nöjdare blir jag iaf, vilket känns bra Provade med både inneskor och uteskor och klackhöjden blir perfekt med båda två. Även boleron och pälsjackan blir bra till.
Det enda som stör mig är att mina inneskor är i minsta laget. Efter att ha haft dem i 20 minuter igår var det riktigt skönt att ta av dem efteråt.... Blir lite nervös för jag ska ju kunna ha dem en hel kväll. Jag bestämde mig igår för att beställa ett par nya i en större storlek. När jag tittade idag var de nästa dubbelt så dyra nu på light in the box. Jag beställde tydligen till ett rea-pris sist. Nu vet jag inte hur jag skall göra
Vad bra att ni kunde ha borden som ni ville
Jag måste infoga bilden först och sedan skriva texten för att det ska fungera. Skumt...