Evelinas skrev 2011-12-11 21:09:05 följande:
Ni gifter er på nyår va?
Snörning e toppen när man e gravid. Jag får ju min klänning uppsydd så den ska sitta perfekt, kommer vara i v. 30 när vi gifter oss, sömerskan syr det sista på klänningen samma vecka vi gifter oss. Vilken v. kommer du va i, 25 om jag minns rätt?? Jag ska också ha snörning i ryggen, tycker det är superfint så det hade jag haft även om jag inte var gravid.
Vi ska också ha Utan dina andetag. Kent e en av Mickes favoritartister, jag är inte särskilt förtjust i Kent, men just den låten gillar jag skarp så den känns given. Tror det får räcka med en låt faktiskt. Ev en låt av Björn Afzelius också,men vi har inte riktigt bestämt oss.
Ja vi gifter oss 30/12, jag kommer vara i v.23 då. Sömmerskan syr det sista nu i veckan och på lördag ska vi ju hämta klänningen. Snörning i ryggen är hur vackert som helst, jag hade nog också valt det även om jag inte var gravid!
Jag lyssnar inte så mkt på Kent längre, jag gjorde det förr. Men Utan dina andetag är en av mina favoritlåtar faktiskt, den är så himla fin!