• Tessin

Hjälp mig välja skor

Jag väljer mellan två par skor. Det första paret har 10 cm klack inkl 2 cm platå. Andra paret har 9 cm klack. Vilken tror ni är lättast gå i? Vilken är snyggast?

• Svar på tråden Hjälp mig välja skor
  • Moemoe

Jag tycker de första är snyggast, gillar när det är öppen tå.Glad Sedan kan inte jag gå i klackar, så vet inte vad som är bekvämast att gå i.

• MochN

jag tycker dom första var snyggast....dom ser även ut som att dom är lätta att gå iGlad

• LoppanV

De första är skitsnygga men de andra ser bekvämare ut. Öppen tå brukar sällan vara skönt för länge :/

Är du van vid klackar? Om inte så definitivt par 2 som ser stadigare ut :)

• Tessin

Jag är inte så van vid klack, men det är väl bara till att börja öva =)
    Gör bandet på bild 2 så att skon sitter fast på foten tro? Eller är det mest som dekoration?
    Tycker inte om när man har klackskor utan något band lr liknande, känns alltid då som om skon är på väg att ramla av

• Lumys

Första var snyggast. Brukar ju underlätta lite när det är lite platå med så det ska nog inte vara några större problem :)

• TrueLove

Kan rekommendera första.Jag har dom.Sköa och stadiga.Säljer dom dock pga. att klänningen blev för kort.Det visade sig att jag är för lång.

Men som sagt,helt klart första!Snygga!! 

• Pinkgrape

Fördelen med de första skorna, är att det är en liten platå. Personligen tycker jag många gånger att skorna är lättare att gå i och mycket bekvämare då.

Fördelen med de andra skorna är att det inte är öppen tå. Själv tycker jag det är obekvämt med öppen tå och inte så jättesnyggt heller.

Haha det första paret utan öppen tå, kan man rösta på det? ;P

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Tessin
    Pinkgrape skrev 2011-06-01 10:09:25 följande:

Fördelen med de första skorna, är att det är en liten platå. Personligen tycker jag många gånger att skorna är lättare att gå i och mycket bekvämare då.

Fördelen med de andra skorna är att det inte är öppen tå. Själv tycker jag det är obekvämt med öppen tå och inte så jättesnyggt heller.

Haha det första paret utan öppen tå, kan man rösta på det? ;P

Haha det hade vart nåt de! 
  • Pinkgrape
    Tessin skrev 2011-06-01 10:18:14 följande:
    Haha det hade vart nåt de! 
    Vilket par känner du själv mest för? :)
  • Emma83brud

Gillar nummer två bäst, av samma anledning som en del redan nämnt nämligen att det inte är öppen tå.

Svar på tråden Hjälp mig välja skor