• Tessin

Hjälp mig välja skor

Jag väljer mellan två par skor. Det första paret har 10 cm klack inkl 2 cm platå. Andra paret har 9 cm klack. Vilken tror ni är lättast gå i? Vilken är snyggast?

• Svar på tråden Hjälp mig välja skor
  • Tessin

Först var jag helt insnöad på ettan, men sen när jag såg dom andra så fastnade jag för dom med Solig Så det viktigste är vilka som kan vara bekvämast.. och det lutar väl kanske då åt nr 2 om jag förstått er rätt

• misscat81

Jag skulle inte kunnat gå med några av dem, klarar inte av högre klack än typ 7 cm. Men annars tyckte jag sko nr 1 var snyggast! Gillar öppen tå och platå.

• loluna

Jag har köpt de nr 1. De är stadiga och bekväma att gå i. Tyvärr kunde jag inte göra det pga fotskada alldeles intill bröllopet, men nr 1 kan jag varmt rekommendera :)

• loluna

P.S.: vristbanden på nr 1 håller foten ordentligt "på plats"

• Tessin

Är föresten spetsiga skor obekväma? Lättare att skava?

Skorna på bild nr 2, gör det bandet över foten så att skon sitter stadigt tro?

• prinsessanogrodan

Jag skulle välja alternativ 2, de ser bekvämast ut.  Jag skulle tycka att de är akönast men jag är å andra sidan så att ju lägre klackar och desto bredare klackar desto lättare för mig att gå i dom

• Tessin

Jag blir så trött! Nu under tiden jag har velat mellan vilket par jag ska välja så har båda tagit slut i strl 38.. Jippi.. Kommer troligen in igen i mitten av sommaren, men så länge vågar jag nog inte vänta. Nu får man börja om från början

• Milla 1979

Vilka fina skor! Vart har du hittat dem?

Gillade alt 2 bäst!

• förlovadflicka

Gillar absolut första paret mest! Kan till och med sträcka mig så långt som att säga att jag tycker att par nr 2 är fula... :)

• Tessin
    Milla 1979 skrev 2011-06-01 14:13:34 följande:

Vilka fina skor! Vart har du hittat dem?

Gillade alt 2 bäst!

Skickar länken till sidan. Kanske du har bättre tur än mig =)
Svar på tråden Hjälp mig välja skor