Hjälp mig välja skor
Jag väljer mellan två par skor. Det första paret har 10 cm klack inkl 2 cm platå. Andra paret har 9 cm klack. Vilken tror ni är lättast gå i? Vilken är snyggast?
Jag väljer mellan två par skor. Det första paret har 10 cm klack inkl 2 cm platå. Andra paret har 9 cm klack. Vilken tror ni är lättast gå i? Vilken är snyggast?
Jag är inte så van vid klack, men det är väl bara till att börja öva =)
Gör bandet på bild 2 så att skon sitter fast på foten tro? Eller är det mest som dekoration?
Tycker inte om när man har klackskor utan något band lr liknande, känns alltid då som om skon är på väg att ramla av
Fördelen med de första skorna, är att det är en liten platå. Personligen tycker jag många gånger att skorna är lättare att gå i och mycket bekvämare då.
Fördelen med de andra skorna är att det inte är öppen tå. Själv tycker jag det är obekvämt med öppen tå och inte så jättesnyggt heller.
Haha det första paret utan öppen tå, kan man rösta på det? ;P
Först var jag helt insnöad på ettan, men sen när jag såg dom andra så fastnade jag för dom med Så det viktigste är vilka som kan vara bekvämast.. och det lutar väl kanske då åt nr 2 om jag förstått er rätt
Är föresten spetsiga skor obekväma? Lättare att skava?
Skorna på bild nr 2, gör det bandet över foten så att skon sitter stadigt tro?
Jag blir så trött! Nu under tiden jag har velat mellan vilket par jag ska välja så har båda tagit slut i strl 38.. Jippi.. Kommer troligen in igen i mitten av sommaren, men så länge vågar jag nog inte vänta. Nu får man börja om från början
Vilka fina skor! Vart har du hittat dem?
Gillade alt 2 bäst!