EA83 skrev 2011-05-31 22:07:58 följande:
shop.textalk.se/se/artgrp.php?offset=0&sort=&...
kollat här? Man verkar kunna bestämma mycket själv. Jag har bara ögnat igenom men texten Man kan även komma med önskemål, så som ändringar av tån. Man vill kanske ha en rund tå, eller en trubbig tå, istället för spetsig.
gör ju att det låter som något för dig...
Tusen tack för länken! Har mailat dem om en sko jag gillar så får vi se om den går att få med rund tå!
Åh tack!! Då vet jag var jag kan få tag i den om det blir den! Älskar skon, dock lite dyr... Om inte länken ovanför kan fixa rund tå så blir det Benjamin Adams!! Tyvärr gillar jag ingen av alla skor Brandos har..
MammaKarin skrev 2011-05-31 23:11:11 följande:
Jag har sett en jättesöt sko med rund tå i butiken Serny´s i Ängelholm. Tror dock inte att de har någon websida men du kan ju ringa dem och höra vad det är för märke om du vill.
Men vad gulligt av dgig! Tack söta du!! Men nu har jag ju fått två bra tips, så jag ska undersöka dem först. Annars inboxar jag dig om det inte funkar! Tack!!
Syrinx skrev 2011-05-31 23:21:33 följande:
Ja, det finns många fula brudskor! Letade runt lite och hittade några grejer; vet inte om det är något som passar men lite andra tips iallafall.
www.have2have.se/product.asp?product=8588 - lite lägre vristrem
etsy.com har överhuvudtaget mycket vackert, om du har tid att sitta och leta.
Lycka till, hoppas du hittar nåt fint!
TAack för alla länkarna, vad gulligt av dig! Jag gillade den från Have2Have. Dock inte 100% perfekt, men absolut ett alternativ! Ja Etsy är fantastiskt! Har beställt lite grann därifrån till bröllopet. Man kan ruinera sig på den sidan!!
Charmina skrev 2011-06-01 09:20:37 följande:
Jag tror att du får sänka dina krav på hur du bestämt att din sko skall se ut om du tittat på över 10.000 skor på E-bay m.fl sidor.
Det finns massa skor med stängd rundad tå som är fina. Tänk också på att skorna inte syns så mycket.
Lycka till :)
Nej jag tänker inte sänka mina krav! Jag ÄLSKAR skor och är den nån gång i livet jag vill ha mina drömskor så är det nu!
Och jag vet att skorna inte kommer synas massor, men jag vill iallafall vara perfekt från topp till tå. DEssutom är kruxet att jag gärna vill kunna använda skorna även efter bröllopet, så det får inte bli en "brudsko". Jag vill även tycka att den är fin till sommarklänningar efteråt.. Jakten fortsätter..
Åh vilka fina skor!!! Gillar allihop. Men då jag varit mammaleidg i nästan 3 år nu kan jag inte trippa runt i såna klackar än på ett tag. Har helt glömt bort hur man går i högklackat och måste ta en lite lägre klack så jag inte ligger raklång i altargången