• Tittij

ATt det ska vara så förb*nnat svårt att hitta en sko med rund tå!!

Börjar tröttna på att leta skor nu. Tänk, det var en mening jag aldrig trott jag skulle säga

Jag vill ha stängd sko med rund tå (kommer ha vita nylonstrumpor och då är sandaletter och ppep toe uteslutet!). Den får inte vara för hög, ska ha ett vristband och nån söt detalj, gärna lite bling bling.

Har hittat en sko, men då självklart inte hittat nån sida som skeppar till Sverige; Benkamin Adams Liza.

Sen älskar jag även en sko på Lillys hemsida, men då har ju den självklart öppen tå...

NU ÄR JAG LESS PÅ ATT LETA SKOR!!!! Jag har kollat på över 10 000 skor på Ebay och andra sidor, men hittar ingen som är perfekt. Hittade även en på Matildas fest som var ok, men inte perfekt, men nu har ju de beställnings-stopp.

Hjälp mig! Nån som kan tipsa om en sko med rund tå som påminner om den här stilen?? 
  • Svar på tråden ATt det ska vara så förb*nnat svårt att hitta en sko med rund tå!!
  • loluna

Tack, kattpoet :) Så går det när man inte är vaken ;)

• Kattpoet

Ioluna att vara vaken är så överskattat. ;)   Livet blir så mycket  roligare då

• Tittij
    EA83 skrev 2011-05-31 22:07:58 följande:

shop.textalk.se/se/artgrp.php?offset=0&sort=&...

kollat här? Man verkar kunna bestämma mycket själv. Jag har bara ögnat igenom men texten Man kan även komma med önskemål, så som ändringar av tån. Man vill kanske ha en rund tå, eller en trubbig tå, istället för spetsig.
    gör ju att det låter som något för dig...

Det låter ju jättebra! Har sett några skor där som skulle bli perfekta om man kunde ändra tån! Tusen tack för tipset!

Tusen tack n i andra oxå! VAd gulliga ni är som orkar sitta och länka till massa skor! Ska gå igenom alla och kolla, blir nån länk här och nån där, medan jag jagar mina två skruttungar runt huset så de inte hittar på för många hyss Återkommer lite senare så får vi se om ni hittat MIN sko! Tusen tack!!  
  • Silverglitter

Jag har också svårt att hitta skor, så jag hoppar in i tråden jag med och hoppas att jag också kan få några tips.
    Skorna känns viktiga för jag kommer ha en kort klänning, så de syns ju hela tiden.

Mina kriterier:

Vita (har hittat flera fina, men sen har det visat sig att de bara finns i ivory). Rosa skulle kunna fungera också.
    Inte för hög klack, men inte heller för låg... ca 5-8 cm
    Helst inte i satin, för det kommer nog hinna bli smutsigt redan innan kyrkan.
    Peeptoe skulle vara snyggt, men inget krav.

• Kattpoet

Här är lite annorlunda men väldigt sköna skor. Tydligen är det poppis med Hollywood stjärnor.

• Tittij
    Kattpoet skrev 2011-06-01 14:11:15 följande:
    Här är lite annorlunda men väldigt sköna skor. Tydligen är det poppis med Hollywood stjärnor.
    Var då?
Svar på tråden ATt det ska vara så förb*nnat svårt att hitta en sko med rund tå!!