• Olga

Kan inte hitta nåt jag tycker om!!!

Jag har ett problem!! Jag kan inte hitta skor som passar mig i smaken och som är lila i färgen... Jag vill ha fina skor som är lila, men alla jag tycker om har för stora klackar och jag vill kunna gå och dansa hela dagen plus att min m2b är bara 5cm längre än mig och då vill jag inte heller ha för höga så att jag är längre än honom...
    Har ni sett några lila skor med max klachöjd på 8cm?Gråter

• Svar på tråden Kan inte hitta nåt jag tycker om!!!
  • Olga
    Blivande fru Swärdh skrev 2011-05-31 23:28:08 följande:
    Kolla brandos.se. Dem har stort utbud.
    hade inga jag tyckte om.... :(
  • Olga
    Syrinx skrev 2011-05-31 23:30:31 följande:
    Etsy.com är en guldgruva! Kolla här, ett par exempel bara:
    www.etsy.com/listing/68277070/purple-plum-25-...
    www.etsy.com/listing/67338705/aubergine-purpl...

Hoppas du hittar något fint! Roligt med färgade skor - jag ska ha knallrosa! 
    de andra va söta men vågar man beställa skor därifrån tänk om de inte passar det blir så mkt strull med att skicka tillbaka o kan man skicka tillbaka dem?? o sen fattar jag mig inte på inch för att veta min storlek ...har 40-41 beroende på modell...
  • Syrinx
    Olga skrev 2011-05-31 23:36:29 följande:
    de andra va söta men vågar man beställa skor därifrån tänk om de inte passar det blir så mkt strull med att skicka tillbaka o kan man skicka tillbaka dem?? o sen fattar jag mig inte på inch för att veta min storlek ...har 40-41 beroende på modell...
    Ja visst är de! Det är de jag ska beställa, fast i knallrosa Hmm, det där med storlekar har jag inte riktigt kläm på, men jag tror det är de vanliga storlekarna. Har du inte också tumstorlekar i någon av dina vanliga skor, så du kan dubbelkolla? Annars är det möjligt att försäljaren har koll på det. Har du breda eller smala fötter? För jag såg att de hade breda storlekar också. 
    Vad gäller möjligheten att skicka tillbaka så är jag inte säker, men många andra här på BT verkar ha mycket vana av att handla på etsy. Kanske någon av dem vet? 
  • Syrinx

Förlåt spam - men nu klipper jag ett citat från den förra tråden jag postade, då jag märkte att den var ganska rörig och oklar. Postade den lite för snabbt!

"Ifall du har problem sa kan du kanske skicka matten pa din fot till stallet du ska kopa skon fran sa kan de matta skon och se till sa att du far ratt storlek. Sa gor vi alltid i min familj nar jag ska ta hem skor till dem."

Det är kanske en bra idé? Det finns bra omvandlare på nätet, så vet du att du får rätt storlek!

• Olga

shop.textalk.se/se/article.php&art=2575296 de tyckte jag om...fast lila då...

ja det finns så många möjligheter där ute men man vet inte hur man ska göra för att få de man tycker om men med mindre klack.... känns som jag lutar mer åt att ha öppen tå... i satin med nån bling bling på..... de faller jag för oftast... hmmm.... svårt detta...

hur går det med era skor....har ni hittat era bebisar???

Svar på tråden Kan inte hitta nåt jag tycker om!!!