Inlägg från: Syrinx |Visa alla inlägg
  • Syrinx
    Olga skrev 2011-05-31 23:36:29 följande:
    de andra va söta men vågar man beställa skor därifrån tänk om de inte passar det blir så mkt strull med att skicka tillbaka o kan man skicka tillbaka dem?? o sen fattar jag mig inte på inch för att veta min storlek ...har 40-41 beroende på modell...
    Ja visst är de! Det är de jag ska beställa, fast i knallrosa Hmm, det där med storlekar har jag inte riktigt kläm på, men jag tror det är de vanliga storlekarna. Har du inte också tumstorlekar i någon av dina vanliga skor, så du kan dubbelkolla? Annars är det möjligt att försäljaren har koll på det. Har du breda eller smala fötter? För jag såg att de hade breda storlekar också. 
    Vad gäller möjligheten att skicka tillbaka så är jag inte säker, men många andra här på BT verkar ha mycket vana av att handla på etsy. Kanske någon av dem vet? 
  • Syrinx

Förlåt spam - men nu klipper jag ett citat från den förra tråden jag postade, då jag märkte att den var ganska rörig och oklar. Postade den lite för snabbt!

"Ifall du har problem sa kan du kanske skicka matten pa din fot till stallet du ska kopa skon fran sa kan de matta skon och se till sa att du far ratt storlek. Sa gor vi alltid i min familj nar jag ska ta hem skor till dem."

Det är kanske en bra idé? Det finns bra omvandlare på nätet, så vet du att du får rätt storlek!

Svar på tråden Kan inte hitta nåt jag tycker om!!!