• Syrinx

    Korrekturläsning innan jag beställer? :)

    Jag tycker det ser jättebra ut! Enkelt och tydligt

    Det enda jag tänker på är att kanske skriva "OSA senast 3 augusti", så blir det ännu tydligare att det går att osa tidigare än så. Och jo, en sak till! Om ni har en toastmaster/toastmadame så kan det kanske vara bra att skriva till "toastmaster/madame NN tel. XXXXXXX" så vet folk var de ska vända sig om de vill hålla tal. Men det hade ni kanske tänkt att skriva i informationsbladet? 

  • Syrinx
    JustMeAndMyLove skrev 2011-06-03 17:34:13 följande:
    Ja, sant byter till OSA senast 3 augusti!

    Vi har typ en värd, kanske 3, de har inte bestämt sig än, hehe. Det tänkte jag ta i infobladet.
    OSA telenr är direkt till mig, vill ha kontroll på vilka som kommer och inte :P

     shit, då skickar jag beställningen :P Känns nästan läskigt, haha. Konstigt, man har längtat så länge men ändå så när jag faktiskt bokade lokalen så blev jag alldeles yr och nervös, haha
    Ja, det går ju precis lika bra att ta i infobladet. Lättare kanske t.o.m. om det är lite oklart vilka de är! Själva inbjudan vill man ju ofta ha ganska stilren. 

    Lycka till! Jag förstår att det blir pirrigt och nervöst! Det är ju verkligen ett tydligt steg på väg mot bröllopet. Underbart!
Svar på tråden Korrekturläsning innan jag beställer? :)