• Emblas Mamma

neeeej!!!!!!!!!

JAG BLIR GALEN!!!
    JAg lipar ihjäl mig nu! FAN! Där rann bägaren över ORDENTLIGT!
    Det är nu jag känner att det bara är jobbigt att gifta sig och om det verkligen är VÄRT det!?

OCh egentligen är det väl en skitsak som fått mig ur gängor.

JAg har suttit i två timmar och skrivit ut festhäften (huvudvärk JA) - på dyra papper med färg och allt,
    OCH SÅ HAR JAG MISSAT ETT NAMN!!!!  AAAAAAAAAAAAAAAAAH!

Jag behöver bara få utlopp för mina känslor nu!
    Är riktigt arg och sur på mig själv.. ÄNDÅ gick jag igenom det tusen gånger! =(

ÄR så trött på det här nu! Längtar till på Lördag för då är det klart!

Snälla pappa ska köpa nya papper åt mig!

• Svar på tråden neeeej!!!!!!!!!
  • Emblas Mamma
    Amejuli skrev 2011-06-14 10:16:25 följande:
    Stackare. Förstår verkligen din frustration! Själva lyckades vi skriva fel internetsida i alla invjudningskort i våras och det känns verkligen hopplöst när sånt händer.

Skönt att du har en snäll pappa och hoppas du får ordning på det hela även om det tar en del extra tid!

Stort lycka till!
    lika irriterande det! =( =(
    Hur gjorde ni med inbjudan sen då?? Gick det att ordna?

Det värsta är väl att jag får så dåligt samvete för det här tjocka pappret, håller alla häfterna i händerna och känner hur dum jag är mot moder natur..
  • Emblas Mamma

Aj, det är visst inte bara mig det händer :P Vilka jobbiga historier ni berättar!! Hu!
    Annars är jag rätt klumpig av mig! ;)

Men bläck har vi som tur är! Det är ju verkligen pricket över i.et om det skulle ta slut när vi väl skaffat papper!
    haha.
    Men nu ska jag iväg och köpa papper.
    Har gömt undan alla misslyckade festhäften i garderoben så jag slipper se dom!
    Ska låtsas som att jag precis börjat!

Svar på tråden neeeej!!!!!!!!!