BILD-tråd, hur ser era inbjudningskort ut
Är de stora lp-skivor eller i cd-storlek? Hade passat mig o min sambo perfekt känner jag!! Tipsa mig om allt snälla du!!
Hrm...kom på förresten (kanske fel tråd då detta egentligen är en bildtråd, men hittar inget bätttre)...
Tycker iden med skivorna är skitcool! och har även tänkt ha tomma skivor som gästerna får ta hem och bränna in alla bilder de tagit. Man skulle ju kunna slå två flugor i en smäll....ta en kom skiva, på med sån klisterframsida med info om bröllopet (kanske trist att gästerna ska ge den till oss sen iofs, men de kan ju välja att ta en annan skiva...) och så omslag etc med info som personen ovan...
inte riktigt lika kul när man bli av med det svarta på vinylen...men ändå...skulle ju kunna va nåt...
Snälla rara ni!! Hjälp mig lite är ni snälla!
Nedan ser ni våra inbjudningskort, varje kort innehåller alltså 4 tags.
Hur ska jag göra med dekorering? Jag vill ha det orangea hjärtat, samt den vita spetsen på första bladet.
Sen vet jag inte om jag ska ha dekorationerna på de andra sidorna (finns en sida till men där var nummer etc så jag la inte ut den), eller om det blir snyggare utan?
Kanske köra vit spets längst ner på alla tagsen? Enhetligt... (får dock inte plats på sista, men den innehåller mest info i punktform, så den kan va lite "udda"...)
Snälla kom med era åsikter! :)