BILD-tråd, hur ser era inbjudningskort ut
Jag hade sånna problem innan jag hittade vårt inbjudningskort.
Vi gifte oss på nyårsafton.
Jag hade sånna problem innan jag hittade vårt inbjudningskort.
Vi gifte oss på nyårsafton.
Inte helt klart, det är en prototyp
http://www.brollopstorget.se/hem/cog/gallery/phpltdffl.jpg
Jag skulle vilja ha liiite hjälp med länkar till bra sider för bl.a. scrapbooking... där kan man oxå finna bra saker till inbjudningskort =/
Jag är väldans pysslig av mig och tycker det är sååå kul men har lite ide-torka just nu!!
Har iofs över ett år kvar innan B-dagen som går av stapeln 130629
Kanon att få se lite bilder här dock =D
pyhobby.se
där köpte jag lite grejer, jättebra!
Såhär blev våra. Vi har gjort dem själv, blomman på framsidan är utriven från en gammal tapet som jag plockat från byggreturen och kuverten är gjorda av en annan tapet från samma ställe. Spetsen är ca 50år gamla som jag fått av mormor, hon hade butik förut och detta är rester. Själva texten är på ett knallgult/senapsgult kort som bara är instucket i pärmen.
Jag är grymt imponerad över hur välarbetade många av era inbjudningar är! Vi valde att hålla det enkelt, men det var roligt att göra dem, ända till slutet. De postas imorgon, hurra!!
Härliga kort Pyttsan! Gillar att du använt gammalt material.
Vi beställde dessa från vistaprint:
www.vistaprint.se/design/WIV-551939/gr%C3%B6na-gr%C3%B6nskande-inbjudningskort-till-br%C3%B6llop.aspx?xnav=gallery
Lite dyrt men det var väldigt "classy" kort, många har kommenterat att det var en särskilt fin inbjudan. Korten är ganska stora, nästan A5 och med samma träd-mönster i gråskala på baksidan. Vi stuvade om i texten så klart, så att vi på fyra olika språk skrev "Vi har nöjet att bjuda in er till vårt bröllop", sen bara våra namn, datum och orten. Sen skickade vi med ett litet fint brev med praktisk info.
Hade först tänkt pyssla ihop inbjudningskort men insåg att jag inte skulle kunna tillverka 120 st med toppkvalitet!