• Runi

Vilket "håll" ska jag ha ringen?

Min vigselring är äntligen klar och när jag provade den i dag fick jag lite beslutsångest. Vilket håll ska jag ha den?

Min förlovningsring är ringen med safirer och diamanter och vigselringen är den som är "tvådelad" och ser ut som två ringar.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilket "håll" ska jag ha ringen?
  • Runi

Den andra bilden vill inte vara med :S Hur ska jag göra för att kunna lägga upp den? Kommer bara "upload failed"

• Runi

Nu lyckades jag äntligen ändra på bilden så att den gick med på att laddas upp. Lite halvdan och överdrivet inzoomad dock..

• Syrinx

Haha, jag ser att det bara är jag som röstat på alliansdelen mot förlovningsringen hittills! Jag tycker att det är snyggast när inte solitären ser så inramad ut, som den gör i bild två. 
    Supervackra ringar förresten! Skrattande 

• Runi
    Syrinx skrev 2011-06-15 20:36:52 följande:
    Haha, jag ser att det bara är jag som röstat på alliansdelen mot förlovningsringen hittills! Jag tycker att det är snyggast när inte solitären ser så inramad ut, som den gör i bild två. 
    Supervackra ringar förresten! Skrattande 
    Tack :D Riktigt nöjd ^^

Haha, ja jag kommer säkert köra varannan vecka till slut :P  
  • MrsT2011

Jag tycker absolut att solitären ska vara i mitten! Klart snyggast med den släta enstensringen i mitten enligt min uppfattning, det blir för plottrigt med allians och förlovning bredvid varandra.

Ljuvliga ringar för övrigt!

• Semlorna
    MrsT2011 skrev 2011-06-15 20:53:37 följande:
    Jag tycker absolut att solitären ska vara i mitten! Klart snyggast med den släta enstensringen i mitten enligt min uppfattning, det blir för plottrigt med allians och förlovning bredvid varandra.

Ljuvliga ringar för övrigt!
    Håller helt med
  • TheD

Första bilden ser ut som om du har prackat på dig en massa ringar.. om du förstår hur jag tänker :) Det ser mycket bättre ut på den andra då det separeras och allt ligger inte i en "klump"

• Runi

Tack för era kommentarer. Lutar åt att ha solitärdelen i mitten men det blir nog lättare när jag får hem ringarna nästa vecka (ska graveras och jag ska ändå in till gbg på måndagen så då hämtar jag dom då). Kommer gå och smygprova hela tiden ^^

• tobbicar

ja röstar på bild 1 tycker det blev snyggast :)

• Zelmah

Alliansdelen mot förlovningsringen helt klart! Ser mycket snyggare ut. Solitärdelen i mitten ser trist, förutsägbart och oestetiskt ut. Typ som när folk radar upp sina lampor och krukor varannan i sina fönster för att de inte har sinne för annat. Boring. Men smaken är som baken. Prova och känn efter. Du kan väl byta håll ibland om du vill variera.

• Loanne

Jag tycker också helt klart att alternativ nr 1 är finast! Mindre förutsägbart än att ha solitärdelen i mitten.

• Chicita

Jag gillar alternativ 2 eftersom det ser mer ut som En ring och inte tre ringar på rad i olika design.
    Mer enhetligt.

Men även om du väljer att ha det så NU så är det väl inte helt otroligt att du kan skifta ringen nästa vecka om du tröttnar Flört

• LindaochJohn

Jag tycker att det är finast på första bilden! =)

• 2011bröllop

solitärdelen i mitten helt klart

• 2011bröllop

Eller svara jag fel nu hahah bild nr 2 ska det vara

• T e s s

Absolut solitärringen i mitten, klart snyggast!

• Runi

Inte lätt det här. Får hem ringarna imorn så då kommer jag garanterat smygprova massor ^^

• LoJ

Solitärdelen mot förlovningsringen helt klart! Annars ser det för"grötigt" ut tycker jag.

• Runi
    Sörön10 skrev 2011-06-21 21:30:40 följande:
    Solitären i mitten! =) apselut!

Och ap-snygga ringar!  
    Tack :D Känner mig riktigt nöjd ^^ Så himla svårt att välja håll bara..
Svar på tråden Vilket "håll" ska jag ha ringen?