• Runi

Vilket "håll" ska jag ha ringen?

Min vigselring är äntligen klar och när jag provade den i dag fick jag lite beslutsångest. Vilket håll ska jag ha den?

Min förlovningsring är ringen med safirer och diamanter och vigselringen är den som är "tvådelad" och ser ut som två ringar.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilket "håll" ska jag ha ringen?
  • Runi

Den andra bilden vill inte vara med :S Hur ska jag göra för att kunna lägga upp den? Kommer bara "upload failed"

• Runi

Nu lyckades jag äntligen ändra på bilden så att den gick med på att laddas upp. Lite halvdan och överdrivet inzoomad dock..

• Runi
    Syrinx skrev 2011-06-15 20:36:52 följande:
    Haha, jag ser att det bara är jag som röstat på alliansdelen mot förlovningsringen hittills! Jag tycker att det är snyggast när inte solitären ser så inramad ut, som den gör i bild två. 
    Supervackra ringar förresten! Skrattande 
    Tack :D Riktigt nöjd ^^

Haha, ja jag kommer säkert köra varannan vecka till slut :P  
  • Runi

Tack för era kommentarer. Lutar åt att ha solitärdelen i mitten men det blir nog lättare när jag får hem ringarna nästa vecka (ska graveras och jag ska ändå in till gbg på måndagen så då hämtar jag dom då). Kommer gå och smygprova hela tiden ^^

• Runi

Inte lätt det här. Får hem ringarna imorn så då kommer jag garanterat smygprova massor ^^

• Runi
    Sörön10 skrev 2011-06-21 21:30:40 följande:
    Solitären i mitten! =) apselut!

Och ap-snygga ringar!  
    Tack :D Känner mig riktigt nöjd ^^ Så himla svårt att välja håll bara..
Svar på tråden Vilket "håll" ska jag ha ringen?