• Lillskoj

Hur gick det med bruden som skulle krascha sin systers bröllop?!

För ca 1-2 månad sedan var det en brud i en tråd som berättade att hon skulle ha ett överraskningsbröllop på hennes systers bröllopsdag.  Hon hade planerat allt och menade att "alla" var ju ändå där, fest och mat fanns redan. Det var en rolig tråd att föja Skrattande . Många ansåg att det var en trolltråd, men om det var på riktigt så är jag nyfiken på hur det gick. Någon som vet? Glad

,

• Svar på tråden Hur gick det med bruden som skulle krascha sin systers bröllop?!
  • Morneraka

Jisses, hoppas på att det är en trolltråd.. jag som blev förbannad på min ena syster för att hon på allvar övervägde använda vår mors klänning när vi gifter oss, hade strypt henne långsamt ifall hon hade gjort något sådant!

9/7-11
  • 2 0 1 2
    Morneraka skrev 2011-06-17 14:08:55 följande:
    Jisses, hoppas på att det är en trolltråd.. jag som blev förbannad på min ena syster för att hon på allvar övervägde använda vår mors klänning när vi gifter oss, hade strypt henne långsamt ifall hon hade gjort något sådant!
    9/7-11
    Jag förstår inte?
  • S2011

jag har också funderat på det!
    men det skulle väl ta plats imorrn (18e) om jag inte missminner mig?
    får man se till att ha ögonen på BT till veckan och se om det poppar upp nånstans eller om det var en trolltråd trots allt (vilket man ju får hoppas på..) 

• Loche

Det får man ju verkligen hoppas att det var!!! Skrikandes

• MrsT2011
    2 0 1 2 skrev 2011-06-17 14:22:04 följande:
    Jag förstår inte?
    Menar inte Morneraka att systern hotat med att dyka upp som gäst på bröllopet ikläd deras mammas brudklänning?
  • Morneraka
    MrsT2011 skrev 2011-06-17 14:31:51 följande:
    Menar inte Morneraka att systern hotat med att dyka upp som gäst på bröllopet ikläd deras mammas brudklänning?
    Precis vad jag menade men missade att skriva det..Flört
    9/7-11
  • MrsT2011
    Morneraka skrev 2011-06-17 14:33:51 följande:
    Precis vad jag menade men missade att skriva det..Flört
    9/7-11
    Helt sinnesjuk idé ju! Hoppas att du lyckats avstyra den, lider med dig...
  • Blizz
    Emblas Mamma skrev 2011-06-17 14:44:43 följande:
    Ja, jag gifter ju mig i morgon,
    som TUR är har jag ingen syster ;) hehe..
    Åh Emblas Mamma, du är en person som jag inte kunnat låta bli att följa de senaste månaderna när jag hängt här på BT och planerat mitt eget bröllop. Vet att det har varit en del drama kring klänningen osv. =)

Hoppas att ert bröllop blir fantastiskt och din dotter kommer vara världen sötaste! Lycka till!
  • Emblas Mamma
    Blizz skrev 2011-06-17 14:50:01 följande:
    Åh Emblas Mamma, du är en person som jag inte kunnat låta bli att följa de senaste månaderna när jag hängt här på BT och planerat mitt eget bröllop. Vet att det har varit en del drama kring klänningen osv. =)

Hoppas att ert bröllop blir fantastiskt och din dotter kommer vara världen sötaste! Lycka till!
    åh, är jag så spännande =) vad kul att någon följer detta :)
    nu hoppas vi allt blir bra till i morgon :)
    Tusen tack för lyckönskningarna! =)
Svar på tråden Hur gick det med bruden som skulle krascha sin systers bröllop?!