Inlägg från: tesso77 |Visa alla inlägg
  • tesso77

Åsikter om näbbklänning TACK!

Fyndade en klänning på Lindex idag som min dotter vill ha på sig när hon är brudnäbb på mitt bröllop. Hon är 7,5 år och jag tyckte först att klänningen är för "gullig" och för "fluffig" för hennes ålder. Vad tycker ni? Kanske bara jag som är löjlig Obestämd
  • Svar på tråden Åsikter om näbbklänning TACK!
  • tesso77

Jag menar absolut inte spöka ut henne till en tonåring eller vuxen!!  Tro absolut inte det! Jag tyckte först bara att den var lite för "gullig" men jag gillar givetvis den med, annars hade jag inte köpt den Tungan ute Självklart ska min dotter vara så fin hon bara kan vara på denna dag och det är jätteviktigt för mig med.

• tesso77
    Pinkgrape skrev 2011-06-20 13:16:47 följande:
    Då tycker jag att du kan slappna av lite och känna dig trygg, det ÄR en fin klänning och din dotter kommer verkligen se jättefin ut :) Extra fin om hon själv gillar klänningen dessutom :)

Haha min lilla vill dock se ut som en vuxen själv. Därför hon valde vit klänning och inte rosa, hon ska dessutom ha läppstift och klackeskor :P Nåja.. jag fick ner det till en vit klänning med rosa inslag, skor med låg klack och läppglans haha

Hade dessutom tur och hittade en jättefint diadem i rosa med en rosett, där färgen och materialet är exakt samma som bandet i midjan på hennes klänning :)
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
    Den var verkligen jättesöt din flickas klänning med, tror inte jag såg den på Lindex idag så jag kanske får titta om igen Tungan ute 
    Kul att hitta en klänning med till ett rimligt pris, min dotters klänning kostade 170:- bara jag hade rabatt-kupong Guld i mun 
  • tesso77
    Pinkgrape skrev 2011-06-20 13:21:03 följande:
    Tack :) Min dotter kikade på klänningen som du köpt och ville ha den också, men den fanns inte hennes storlek. Oj, det var ju riktigt bra pris! Jag betalade trots allt 299kr för klänningen, men tycker det var helt okej ändå :)
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
    Ja 299:- kan man faktist inte klaga på heller Guld i mun
  • tesso77
    queenelin skrev 2011-06-20 15:19:21 följande:
    Var glad för att din kära dotter VILL klä sig gulligt! Jag har en systerdotter som är 14 och som absolut ska ha lila hår och svart klänning (allra helst byxor) på  mitt bröllop...
    Hahaha...det ska man ju vara då Tungan ute
  • tesso77
    litenkaka skrev 2011-06-20 17:58:02 följande:
    Visst passar den en 7-åring! Frågan är väl dock om dottern gillar den När jag var sju år hade jag en VÄLDIGT bestämt åsikt gällande mina kläder...
    Ja det ska gudarna veta att min lilla donna oxå är!!   undra vem hon fått det irfån Cool när jag var 7 år var jag oxå brudnäbb på en kusins bröllop och jag kommer ihåg än idag hur arg jag var för att jag skulle ha en MINTGRÖN klänning!!! Men jag älskade mina skor iaf för genom hela vigseln stod jag bara och vickade på fötterna och spanade in de snygga skorna Solig
  • tesso77
    Ciccci skrev 2011-06-21 16:34:25 följande:
    Den där ska vår dotter oxå ha! ^_^
    Hon är snart 5 år (i oktober)

Ska köpa den nästa vecka, hon älskade den!!!!!
    Ja den är jättesöt!
Svar på tråden Åsikter om näbbklänning TACK!