8 månader till bröllopet.
Hej Allihopa!
Så var det dags för mig att äntligen den 3.e mars 2012 få mitt livs kärlek.
För mig innebär det en nystart eftersom jag lämnar ett väldigt hemskt förflutet bakom mig (med bland annat våldtäkter några stycken och misshandlar). Därför har vi enats om att jag ska få vara prinsessa för en dag :).
Vi ska laga maten själva men beställa tårtan. Så vad gör man såhär 8 månader innan???
Eftersom vi försöker bli gravida så har jag endast tittat på klänningar. Skor har jag köpt och dom är på väg hit. Vi har bestämt oss för vilken kyrka vi ska ha och har skrivit upp ett antal olika lokaler som passar vår prisklass.
Med tanke på mitt förflutna och att Jag och min blivande man bara vart ihop i 4 månader så är våra familjer aningen anti, vilket gör oss mycket ledsna. Tärna är ordnat och marshalk (eftersom vi kör svensk sed så blir det inte bestman). Vi har lagt upp en budget också för hur mycket pengar vi ska lägga ned samt hur mycket vi måste spara per månad.
Hur tänker ni kring toastmaster och kyrkomashalker? vem ska man välja?.
Jag frågade min mamma men hon bara skrattade...lite snopet och min ena bror han ville inte heller.
Några tps?
Känner mig ganska stressad : /
ska vi boka kyrka och lokal så att det är gjort?
Vi har tänkt oss att vigas vid 12 och sen börja äta vid 14 (vi har massor med barn men i olika åldrar som inte orkar va uppe hela natten).
Jag är mer organisatorisk än min blivande man, men han är lugnare än mig dock haha.