MrsT2011 skrev 2011-06-21 11:21:14 följande:
Vi också, snacka om att man kommer lära sig filmen utantill, ha ha! Jag hade det tufft på jobbet i förra veckan och åkte därför till mina föräldrars hus vid havet i helgen. Åhhhh vad härligt det var att titta på allt filmat material ihop, man kom verkligen in i bröllopsmys-bubblan igen!
Ska ni åka på bröllopsresa senare i sommar förresten? Vi kämpar på med våra jobb, det gick inte att lösa att åka iväg direkt efter bröllopet tyvärr. Men i augusti blir det Lissabon en vecka! Underbart att ha bröllopsresan kvar att se fram emot!
Din visningsbild är så fin måste jag påpeka! Du hade en underbar brudbukett! :)
Vi ska åka till thailand i januari på den riktiga resan, men jag köpte en väldigt billig resa till turkiet för mig och min man när han fyllde år, allt blir billigare när inte dottern är med :) Då ska vi åka i augusti.
Lissabon låter mysigt! Har aldrig varit där, men större städer är spännande! finns säkert mycket kul att hitta på där! :D
Mimmi2012 skrev 2011-06-21 16:55:39 följande:
Kanonfina bilder och det ser ut som du fick ett riktigt drömbröllop!! Lucka till med studeirna, själv väntar jag på att betyget på examensarbetet ska komma in i systemet och att examensintyget ska dimpa ner i brevlådan
Många grattisar och lycka till
![Solig Solig](https://www.brollopstorget.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-sunny.gif)
Tänk den som ändå fått ha sin exame klar nu
![Solig Solig](https://www.brollopstorget.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-sunny.gif)
Lycka till! :D
niamh skrev 2011-06-21 17:12:37 följande:
Fantastiska bilder, ni var jättevackra alla tre! :) Jag måste förresten bara få fråga om er tårtdekoration, har ni specialbeställt den? Den var kusligt lik er båda! :D
Hälften av rosorna gjorde jag själv,
och den andra hälften beställde jag från en superduktig tjej här på BT, vet inte om jag får skriva ut hennes namn här? Men hon kan få bekänna själv vem hon är =)
Alla andra:
Tusen tack för lyckönskningar och annat! =)
Hoppas ni får ett superfint bröllop ni med, som ni blir riktigt nöjda och glada över =)