• capobranco

Löshår på ebay?

Hej, vill ha löshår i min bruduppsättning då jag tappat mycket hår. Funderar på vilken sort man ska köpa någon som vet? Har någon köpt på ebay och vet om kvaliten är bra? Kan inget om hår så kanske är en självklar grej men för mig en djungel. Ska det vara av äkta hår eller räcker det om det känns som äkta?

• Svar på tråden Löshår på ebay?
  • förväntansfull

Jag ropade in mitt löshår på Tradera. Det var också äkta remihår. Det blev mycket billigare än att köpa det där. Betalade under 200 kronor för nio olika delar. Det räckte inte riktigt till min frisyr så jag fick ropa in en omgång till. Skillnaden mellan äkta hår och inte äkta hår är att äkta hår kan du locka och platta precis som du vill.  

• Nikkita

Puffar lite i denna tråden Glad Har oxå funderat på att köpa löshår på nätet men hur vet man vilken nyans som passar ens hårfärg?!? Har aldrig haft löshår & vet därför ingenting om detta Flört

• Blivande fru Swärdh

Jag har haft både äkta och oäkta löshår och har kunnat locka det oäkta håret och sen sprejat och det har hållt en hel nyårsfest t.ex. På ebay är prisskillnaden inte så stor mellan äkta och oäkta hår (här i sverige skiljer det sig mycket) så där kan man lika gärna köpa äkta. Är du bara ute efter hår för en enda frisyr kan jag rekommendera att köpa på ebay. Sök på human hair extension (finns remy också). Köp färdiga med clip in (små hår klämmor/kammar) så blir det lättast. Annars kan man köpa träns och sätta i håruppsättningen med hårnålar. Ta hjälp av nån kompis. :) just nu har jag extensions med keratin som jag köpt på ebay men det ska man ha om man vill ha håret ett par månader. Lycka till!

• capobranco

Tack för tipsen. Vågade mig på att beställa lite på ebay igår kostade under 200 så det får bära lr brista i värsta fall får jag la köpa nåt annat. Kan återkomma när jag fått det. Stod att det skulle vara äkta hår iaf

• Blivande fru Swärdh

Håret jag köper från ebay (med keratin) kostar ca 170:- och jag har det i 3-4 månader utan problem. Ditt köp kommer bli jättebra för en enda frisyr, oroa dig inte. ;) Berätta sen hur det gick!

• andersson1970

Jag är ju typ Queen of Extensions!! Kan enbart rekommendera äkta hår. Oäkta ser bra ut, känns bra och funkar för ett tillfälle, men sen är det nästan kört efter tvätt. Trassel & svinto typ.
    När det gäller färger har jag alltid 2-3 olika nyanser för att det ska se så verkligt ut som möjligt, det är svårt att få det se bra ut om man bara kör på en nyans. Det går sällan att färga sitt eget till exakt samma som löshåret.
    Har endast köpt på Tradera & aldrig blivit besviken hitills. Det som dock blir svårare & svårare är att hitta riktigt långt rakt, över 60 cm, har jag märkt. Jag vill ju ha överdrivet långt, ner till rumpan nästan helst.
    p.s nu pratar jag enbart om "fasta" extensions, clips har jag aldrig testat.

• Nikkita
    Blivande fru Swärdh skrev 2011-06-28 10:19:07 följande:
    Håret jag köper från ebay (med keratin) kostar ca 170:- och jag har det i 3-4 månader utan problem. Ditt köp kommer bli jättebra för en enda frisyr, oroa dig inte. ;) Berätta sen hur det gick!
    Hur gick det med beställningen? Har du fått håret än & blev det rätt nyans/längd på det? Nyfiken Flört
  • perfektionista

Väldigt bra att köpa på Ebay då priserna är mycket lägre i USA och dollarna dessutom är billig just nu. Bara man vet vilken färg man skall ha.

• Blivande fru Swärdh

Gick jättebra med mina keratin extensions! Färgen var perfekt. Satte i dem själv och min frisör klippte till det. Har det i än idag så det var inte bara för bröllopets skull. Hur har det gått själv?

Svar på tråden Löshår på ebay?