Inlägg från: Blivande fru Swärdh |Visa alla inlägg
  • Blivande fru Swärdh

Löshår på ebay?

Jag har haft både äkta och oäkta löshår och har kunnat locka det oäkta håret och sen sprejat och det har hållt en hel nyårsfest t.ex. På ebay är prisskillnaden inte så stor mellan äkta och oäkta hår (här i sverige skiljer det sig mycket) så där kan man lika gärna köpa äkta. Är du bara ute efter hår för en enda frisyr kan jag rekommendera att köpa på ebay. Sök på human hair extension (finns remy också). Köp färdiga med clip in (små hår klämmor/kammar) så blir det lättast. Annars kan man köpa träns och sätta i håruppsättningen med hårnålar. Ta hjälp av nån kompis. :) just nu har jag extensions med keratin som jag köpt på ebay men det ska man ha om man vill ha håret ett par månader. Lycka till!

• Blivande fru Swärdh

Håret jag köper från ebay (med keratin) kostar ca 170:- och jag har det i 3-4 månader utan problem. Ditt köp kommer bli jättebra för en enda frisyr, oroa dig inte. ;) Berätta sen hur det gick!

• Blivande fru Swärdh

Gick jättebra med mina keratin extensions! Färgen var perfekt. Satte i dem själv och min frisör klippte till det. Har det i än idag så det var inte bara för bröllopets skull. Hur har det gått själv?

Svar på tråden Löshår på ebay?