• TheD

Vart går er bröllopresa?

Blir Thailand en månad www.capesienna.com

25.000:- i grundpris för två personer!! Har tillbokat en svit med jacuzzi på balkongen.

Vi önskar oss bidrag som sätts in på ett konto som vi får sen.

• TheD
    AnneliS skrev 2011-06-25 11:05:59 följande:
    För oss blir det 2 veckor i dominikanska republiken! :D Kommer inte ihåg exakt vad det kostade men ca 35000 för oss båda, all inclusive. Resan är redan betald och klar. Kan man önska sig pengar till resan ändå?
    Klart ni kan. Bidraget kan vara för utflykter och annat :) Men om gästerna inte vet det så såelar det väl ingen roll ;)
  • TheD
    Lilo0018 skrev 2011-06-30 11:40:08 följande:
    Ser att många av er valt riktiga paradis som bröllopsresmål. Jag och min M2B funderar på en lite annorlunda smekmånad. Vi tänkte åka till Las Vegas en vecka först, sedan åka vidare till Magic Mountain (en bit utanför LA) för att åka så många berg- och dalbanor som möjligt. Vi tänkte sen avsluta med att spendera 1½ vecka i San Diego, på Coronado Beach. Stranden har blivit tippad som en av den finaste i USA. Jag har tyvärr inte några länkar eller prisuppgifter, vi har bara precis börjat prata om det. Vad tror ni?
    Själva ön är jättefin att cykal runt så det är ett tips!!! Jag soenderade ingen tid på stranden där utan på fastlandet. San Diego är ingen favorit men inget större fel om jag säger så ;) Chicago kommer alltid ligga varmast oom hjärtat då jag har bott där :) Själva staden LA är inget att se utan det är när du kommer till Beverly HIlls, Hollywood osv som det händer grejer.
  • TheD

Imorgon bär det av :)  Har redan skrivit i tråden men jag vet att fler återkommer spec efter sin resa. idag blir det luncha på stan, hälsa på farmor, packa det sista, sova och sen imorgon är det äntligen hej då Sverige. Det sämsta med en resa är att man kommer tillbaka Rynkar på näsan "Hemma bra men borta bäst" är vad jag föredrar!

Ha det bra ni som är kvar hemma i Sverigeoch ni som ska gifta er, grattis och lycka till!

Kram!

• TheD
    hannahsofia skrev 2011-12-11 22:28:01 följande:
    Vi var på Maldiverna, på Adaaran Select Meedhappuru och jag kan verkligen rekommendera det! Det är precis sådär vackert som på bilderna, och helt fantastiskt vatten att snorkla i! Vi betalade ca 49 000:- för två veckor all inclusive, vilket förvisso är mycket pengar men egentligen inte så mycket för allt vi fick!
    Det var inte mycket för två veckor Maldiverna! Yey :)
Svar på tråden Vart går er bröllopresa?