Inlägg från: LaKatiiX |Visa alla inlägg
  • LaKatiiX

Vart går er bröllopresa?

Vi ska åka till Franska Polynesien!!! 3 veckor, 5 olika öar! Vi har betalt mat och alla aktiviteter i förväg så slipper vi ha dem kostnaderna bland reskassan! Ååå fyy vad jag längtar!! :D

• LaKatiiX
    Fishkiss skrev 2011-09-29 10:33:14 följande:
    Vad härligt! Vi tittade på Bora Bora men det kändes långt och väldigt dyrt. 120 000 kr endast för flyg!
    Vilka öar ska ni till? ni kommer få en underbar resa, verkar helt underbart!
    Oj, det var DYRT! :O Vilka datum har ni kollat?

Vi betalar ca 150 000 med ALLT! Otroligt bra pris märker jag! :)
    Vi kommer att besöka: Tahiti, Moorea, Bora Bora, Rangiroa, Tikehau :)

Åå tack!  Jag kan länka en bra sida så ska du se att de inte blir SÅ dyrt:)
  • LaKatiiX
    Fishkiss skrev 2011-09-29 10:56:50 följande:
    Det var ju väldigt bra pris! Vi tittade på att åka sommaren 2012 (vi gifter oss den 23 Juni) och åker 4 dagar senare till Maldiverna (Baros).  När åker ni?
    Får man fråga vilket hotell ni ska bo på när ni åker till Bora Bora?
    Du får gärna länka sidan, vi kanske kan åka vid något annat tillfälle
    Ååå vad härligt! Ser helt underbart ut!  Maldiverna var no1 ett tag faktiskt, då kollade vi in Cocoa Island!

Vi skall stanna på Intercontinental på dem tre första Öarna, vi ville egentligen ha Hilton men deras resort på Bora Bora ligger inte helt in mot lagunen så vi ville inte riskera hamna vid en Overwater Bungalow riktad ut mot havet! ;) 
  • LaKatiiX
    Fishkiss skrev 2011-09-29 10:56:50 följande:
    Det var ju väldigt bra pris! Vi tittade på att åka sommaren 2012 (vi gifter oss den 23 Juni) och åker 4 dagar senare till Maldiverna (Baros).  När åker ni?
    Får man fråga vilket hotell ni ska bo på när ni åker till Bora Bora?
    Du får gärna länka sidan, vi kanske kan åka vid något annat tillfälle
    Vi  åker 3 Juni 2012 btw!
Svar på tråden Vart går er bröllopresa?