• Dea

stockholmsbrudträff 25/9

Öppnade en ny tråd, för att förra rubriken blev missledande...

17.30 är det sagt.
    Visst ska det bli kul.

• Svar på tråden stockholmsbrudträff 25/9
  • jesslin*fru*

ska också försöka komma.
    Vore kul.

• Ylwa

Hmmm.. det lät spännande.. .får se om också jag vågar mig dit!

• Miss W
    Hmmm jag vill oxå komma, ska försöka att hinna efter jobbet. Gud vad roligt det ska bli
  • Dea

Hej, glöm inte bort!
    Alla som vill komma och prata bröllop och fika, 17.30 utanför café Nine.

• mitra

Hej!

Jag ska också försöka dyka upp.
    Kul!

• lindizz

Oj, så många vi verkar bli!! Nine är väl inte vrålstort men vi får väl se hur många som ockuperar stället. Annars finns det andra fik i närheten som vi kan spana på, om vi inte får plats.

/Lindizz

• mitra

Har fått förhinder så jag kan inte vara med på torsdag, trist! Måste jobba. Hoppas det blir fler tillfällen.

Ha så kul alla ni som kan va med!

• photogenique

Hej alla brudar! Hoppas ni får det kul på er träff! Jag skulle gärna kommit med, men det är dags på lördag och jag hinner inte riktigt! Kram på er alla!

• Dea

Hoppas vi syns imorgon!
    Jag tänkte ta med lite tidningar, men de är utlånade till tärnan alla utom en dansk.

• På-små-rosa

Åh nej... jag har fått förhinder och kan inte komma. Och jag som verkligen sett fram emot denna träff...
    Hoppas att ni andra får en riktigt trevlig kväll! Och att jag får chans att vara med en annan gång.

• jesslin*fru*

Jag kan inte heller komma. Har precis varit/är sjuk så jag orkar inte.
    Men hoppas på fler tillfällen.

• lindizz

Jaha, så var den första träffen avklarad för min del! Det var supertrevligt att få prata lite med andra som är lika fast i sina bröllop som jag. Så slipper man tråka ut sin omgivning

• Dea

Lindizz!
    *Håller tummarna för dig, idag*

• Miss W

Jag missade tyvärr, eftersom jag fick förhinder. Blev jättebesviken att jag ej hann.
    Kanske en annan gång...

• lindizz

Tack Dea!

Det var en liten pärs men jag tror det gick fram hur taggad jag var...dessvärre är vi sju stycken som konkurrerar om samma examensarbete så jag får väl hoppas på att de inte var lika bra som jag

Svar på tråden stockholmsbrudträff 25/9