Inlägg från: Emblas Mamma |Visa alla inlägg
  • Emblas Mamma

Filma bröllopet!?!

Tycker det är löjligt att inte kunna be en gäst,
    alla här på BT verkar förutsätta att det skulle vara tråkigt att filma,
    men hallå, det handlar om en halvtimme max, och det FINNS faktiskt människor som tycker att det är riktigt roligt att få en sådan uppgift.
    Någon som kanske inte bryr sig så mycket om själva grejen i kyrkan.

På vårt bröllop filmade min farbror och min sambos lite mer avlägsna kompis.
    Dom erbjöd sig mer eller mindre själva (kan ni tänka er!?!?).

Orka lyssna på folk på BT som tycker det är sååååååååååååååå fult att be en gäst filma.
    Orka med bittra människor!
    orka!

Gör som ni vill. Be en gäst, det är inte hela världen! ;)

• Emblas Mamma
    MrsT2011 skrev 2011-06-27 06:39:32 följande:
    Verkar vara nästan provocerande här på BT att be gästerna filma, men ni kan ju läsa min tråd i ämnet om ni är intresserade:

www.brollopstorget.se/Forum-1-25/m4003862.htm...
    läste tråden oc hblir så iriiterad på korkade kommentarer från folk!
    Klart att gäster kan fotografera och filma!
    På vårt bröllop gjorde gästerna inget annat än att ta kort hela tiden,
    vi hade inet bett om det, men kamerorna blixtrade och dundrade tusentals gånger hela, hela tiden.
    Det tog aldrig slut.
    I kyrkan hörde man bara knäpp och blixtrar under hela akten.
    Det tyckte vi var jätteroligt, man kände sig som en stjärna :)
    Vi hade inte bett gästerna att fota i kyrkan, men ändå gjorde dom det som besatta. Det verkar inte vara så tråkigt att få fota som gäst iallafall som vissa påstår i din tråd.
    Jag hade tre vänner från förr som inte var bjudna på bröllopet, men som tjatade på att få komma till kyrkan och fotografera, och en ville filma. Bara för att dom tyckte det var så roligt!
  • Emblas Mamma

Kan också tillägga att alla mina gäster hade superroligt och påståd att det var det bästa bröllop någonsin!
    Fastän dom bemödade sig med att ta kort ;)
    Den enda som fortfarande grämer sig riktigt mycket från festen är min stackars mormor,
    hon var den enda som glömde kameran hemma.
    Hon satt som på nålar en stor del av kvällen och var rädd att hon inte skulle få några kort ;)

Så frågan är vem som hade roligast, stackars mormor som inte fick ta kort på hela kvällen, eller en gäst som fotade hela tiden och verkade riktigt nöjd?
    Man kan inte dra alla över en kam! Inte ens här på BT ;)

Svar på tråden Filma bröllopet!?!