Bantar du för att komma i form till bröllopet?
Skönt att riskerna med Efedrin äntligen uppmärksammas!! Det är en livsfarlig drog och inget annat.
Jag har varit intresserad av träning och hälsa i flera år och stabilt vägt 69 kg till mina 168 cm. Inför bröllopet drabbades jag dock av fåfänga och bestämde mig för att "tajta till mig". Mindre skräpmat och större ansträngning vid varje träningspass, mer behövdes inte. Nu väger jag 65 kg och är mäkta stolt över mina vältränade armar, finns bildbevis i mitt galleri!
Jag tycker det verkar vara en helt hysterisk industri kring detta med bröllop, bantning och skönhet. Ju mer jag läser här på BT desto mer illamående blir jag. Det är pulverbantning, pillerbantning och andra hälsovådliga "quick-fixar" som folk ägnar sig åt. Dessutom är det inte klokt hur normala svenska tjejer plötsligt kan förvandlas till hollywood-bimbos när det vankas bröllop. Trådar i stil med "Bröstförstoring", "Läppförstoring", "Ta bort bekymmersrynkan mellan ögonen", "vaxa håret i ansiktet" etc etc. Dessa tycker jag att ni i redaktionen bör hålla koll på och försöka avstyra! Folk hetsar varandra till alla möjliga farliga och onödiga ingrepp!!