Presenter till gästerna
Jo, jag undrar om det finns någon som tänkt göra hemmagjorda presenter och presentaskar till sina gäster. Skulle vilja få lite tips från alla kreativa själar:)
Jo, jag undrar om det finns någon som tänkt göra hemmagjorda presenter och presentaskar till sina gäster. Skulle vilja få lite tips från alla kreativa själar:)
Nu har jag också kommit på hur jag skulle vilja förpacka mina favours. Ett "kuvert" och en ask (för bild se www.tankarombrollop.blogspot.com). Jag funderar på att lägga chilichoklad i asken och chilifrön i kuvertet. Vad tror du om det? Kan det funka? Min blivande man tycket det var lite dumt att bara ge frön, så detta är vår kompromiss:)
Mir
Vi köpte dessa sweeties.se/shop/product.php?id_product=397. Fast dekorationerna ingick inte... (och är rätt säker på att det inte stod att de inte gjorde det förrän jag mejlat dem och påpekat det. Tyckte det var rätt ful, de hade dekorationer på varenda bild, som var likadana som tjejens i fyra bröllop, så då antar man ju att de säljs så när de både ser ut så på deras bilder och på brudens... Men de är fina iaf, funderar på att be personalen som dukar lägga en liten orange blomma på varje ask :)
Japp, giftdigmedmig.bloggplatsen.se
Bloggar inte så ofta numera, men där finns en del inspiration att hämta (tycker jag iaf :P) Ska genast kolla in din blogg också ;)