Vad har ni till vickning?
Som rubriken lyder..provbakade själv lite pizzabullar men usch vad de fastnade i pappret..jag ger upp. Lutar åt jansson, kanske tråkigt..men gott!
Som rubriken lyder..provbakade själv lite pizzabullar men usch vad de fastnade i pappret..jag ger upp. Lutar åt jansson, kanske tråkigt..men gott!
ååhh... Lät ju underbart! Ruskigt smarrigt efter en blöt kväll ;)
Själv lutar det åt korv med bröd som de flesta valt. Eller smörgåsar som gästerna får göra själva med lite ost, skinka och gurka bredvid :)
vi ska oxå ha cheesburgare =) Men vi har inte pratat med MC D än, o skulle det bli problem där, så kör vi på pizza slice !!!
Vi gifter oss på nyårsafton så våra gäster kommer nog stanna hela natten hahha men vi kommer oxå ha korv med bröd =) Det tycker i stort sett alla om =)
vi hade korv och bröd det var en riktig hit, många sa att det var en bra ide :) jag hade tänk att avansera med hamburgare eller pizza, men om man ska göra det själv så har man mycket midre tid än man tror innan bröllopet. Kokkorv är det ju bara att slänga i kastrullen och billigt är det ju också.
Vi kommer att ha korv med bröv med räksallad, rostad lök och annat som passar!
kör dem utan papper vetja! testa att göra pizzaullarna på teflonungspapper istället :) finns ju sånt att köpa i mataffären, det kostar ju lite men de kan man återanvända hur länge som helst sen. Sånna hade alltid pappa på plåtarna när vi bakade pizza hemma när vi var små. Det borde ju funka till pizzabullar med.
Vi kör på bullens pilsnerkorv vi. Enkelt att fixa iordning och uppskattat av de flesta :) men pizzabullar var vårt andra alternativ, men jag hinner nog i ärlighetens namn inte fixa det eftersom jag jobbar mer än heltid hela sommaren och inte har nån semester... det räcker med alla pajer jag ska baka och allt pyssel som ska göras...
annars är ju foccacia med oliver+soltorkade/körsbärstomater, eller feta+oliver tillsammans med lite serranoskina kanongott som nattamat. Salt och göttigt :) mmm mums..
Gör foccacia med nåt smarrigt på, enkelt, och nästan som pizza
oj vad hungrig jag blev nu nu känner jag att enklaste vägen ändå blir sibyllakorven med räksallad och rostad lök..slabbigt ÄR gott på natten!
Varmkorv med bröd här med =)
Vad är skillnaden mellan Bullens pilsnerkorv och vanlig varmkorv?
Vi tar varm korv med bröd. Vi har provat lite olika korvar och kommit fram till att vi gillar Solnakorven bäst. Jag tycker att det är ett oslagbart alternativ. Själv gillar jag inte jansson och gillar korv mycket bättre än både pizzabullar och ost så dags på dygnet. Var på en fest för några helger sedan och då bjöd de på stark grillad korv. Jag tycker om det i vanliga fall men inte klockan tolv, ett på natten, då blev det för starkt i magen.
pizzabullar o varmkorv me bröd ska vi ha
vi funderar på snittar, och så kommer det finnas snacks samt vindruvor/jordgubbar att plocka åt sig under kvällen..
Vi hade efterrättsbuffe med ostar, kex, muffins och sånt istället så det var ingen som blev hungrig.
Vi kör med ostbricka med massor av ost, kex, frukt och godis. På så vis är det enkelt för servicepersonalen att ta fram och alla kan gå och småäta lite när de vill under dansen. Vi tror inte att folk kommer att vara speciellt hungriga efter middagen, det är mest för att ha något "extra".
Tyvärr måste vi lämna lokalen klockan ett så där tar vår fest slut, och eftersom vi inte äter förrän klockan sex så finns det inget behov av nattamat.
Personligen hade jag velat festa hela natten lång men vet med mig att jag knappast kommer orka det ändå och sen har jag ingen lust att folk ska minnas (eller inte minnas) festen som ett fylleslag, så det är väl tur ändå att den måste ta slut en viss tid.
Glömde skriva att annars hade vi haft hembakat knäckebröd med egen fiskad strömming, ost, skinka, grönsaker och lite annat smått och gott.