• Morsian2011

Min kille svensexas just nu...

Min blivande har sin svensexa för tillfället.. dock är detta bara en "fejk" och de har den riktiga imorgon. De kommer dock troligtvis köra järnet med honom ikväll.. Stackare.. själv har jag varit och tagit ett par glas vin med ett par kompisar.. men saknar honom så mycket. Man kan ju inte ringa precis till honom..Undrar om jag får någon hippa??h mm.. Någon annan som är / har varit i samma situation?

• Svar på tråden Min kille svensexas just nu...
  • Morsian2011

Jag vet att jag kommer ha en möhippa.. Vet ni andra? Hur känner ni kring det? Är ni nervösa eller förväntansfulla? Har ni fått veta info om det i förväg?

• Morsian2011

Dagen efter jag skrev detta hade jag min möhippa.. Helt underbar sådan :) 8.30 fick jag ett samtal från "arlanda skyfall" som sade att jag har 1 timme på mig att ta med mig saker osv. sedan så väntade en taxi mig utanför huset o körde mig till hemlig destination.. det blev poledance, det blev femkamp, sumobrottning, kasta gamla ex i format av ägg, det blev att basta och bli fixad o sminkad av en kompis som är sminkös och sedan en middag ute o party.. :) Hade massa uppgifter också hela dagen :) hihi.. så kan det gå! :)

Svar på tråden Min kille svensexas just nu...