• Zelmah

Min kille svensexas just nu...

jag tror nog inte heller att jag får nån hippa. fattar inte hur det ska vara möjligt, jobbar i princip varje helg och de få helger jag har tagit mig ledigt har jag konserter/festival o bröllopsfest att besöka så det kan bli svårt. Finns bara en helg jag inte har jobb lr planerat in nåt på och då skulle jag vilja åka och bada hos pappa hehe...Sen är mina vänner så utspridda över landet så jag tvivlar starkt på att det blir nåt.. har sagt det till mb2 oxå men han tror att det blir nåt ändå även fast inte jag tror det. "Du kommer nog inte undan ska du se..." säger han. Men jag förväntar mig inget, då blir jag inte så besviken sen om det inte blir nåt. Bättre o bli positivt överaskad i så fall.

Själv är han jättenojjig för att bli tagen snart.. det kommer nog bli nu i juli för hans del eftersom han är "hemma" i stan o har semester. Det han nojjar mest över är att det ska bli strippklubb eller pinsamma åtlöjesgrejer på stan men han har klart och tydligt sagt till sin bror (marsalk) att "vad som helst men icke stripklubb!!". Jag tror att hans bror respekterar det men han är orolig ändå. Det jag oroar mig mest för är att han ska bli så full att han får svårt att ta sig hem sedan... hoppas de ser till att han kommer hem på ett bra sätt... Man får väl försöka sysselsätta sig den dagen/kvällen han blir tagen så att man har nåt kul att pyssla med själv (om jag inte jobbar).. bäst är ju att bli tagna samtidigt om vännerna kan koordinerar det så.

Svar på tråden Min kille svensexas just nu...