Ful ring
Usch nu kommer jag verkligen låta som en riktigt bortskämd och ouppfostrad fästmö men min sambo friade i lördags och jag borde egentligen vara överlycklig men i samma stund som han öppnade asken kände jag besvikelsen skölja över mig. Ringen var ju inte alls vad jag hade tänkt mig att den skulle vara. Jag trodde att han hade förstått vad jag var ute efter för vi har tittat på så många olika ringar under en lång tid men beslutet fick ligga hos honom eftersom jag ville bli överraskad. Och överraskad blev jag sannerligen men inte på det bra sättet.
Jag ville ha en ring med mycket bling-bling, inte en typiskt amerikansk ring med en jättesten men gärna en lite större sten i mitten som omgavs av några små. Istället fick jag fem små stenar som knappt syns känns det som. Det var ju inte alls så den skulle se ut och istället för att vara glad så är allt jag kan tänka på att jag måste gå med den här fula ringen resten av livet.
Jag kan ju inte säga nåt heller för dels är det inte öppet köp och dels vill jag inte såra min sambo. Hur kände ni andra när ni fick era ringar? Behöver jag bara vänja mig vid den kanske? För just nu vill jag inte ens ha den på mig.