Ni som kan det här med blommor!
köp en stor grön deko-chryss och sätt under ett glas och se hur länge den håller sig fin när man inte rör den. Det finns också små gröna chrysanthemum som du kan plocka av, de håller sig.
köp en stor grön deko-chryss och sätt under ett glas och se hur länge den håller sig fin när man inte rör den. Det finns också små gröna chrysanthemum som du kan plocka av, de håller sig.
Jag har lite svårt att släppa den bilden du la upp här! Undrar om jag ska tänka om min plan med låga avlånga dekorationer och använda glas istället, skit snyggt! Jag måste dock göra iordning allting i lokalen kvällen innan så egentligen skulle väl blommorna behöva vara svalt och fuktigt.. Hade tänkt vita kallor på borden först men det blir ju svårt i vinglas såhär.... Färgtemat är cremevitt och klarrött med lite svarta och silvriga detaljer. Passionsblomman, har du något förslag?
Får ta med mig hem från jobbet nästa gång vi har dem och prova då. Det hade vart lite snyggt att lägga en kalla i som ringlar sig men den lär väl inte hålla sig spänstig i ett dygn utan vatten. Chilifrukterna var ett riktigt bra förslag med det röda eftersom att min m2b älskar chili och stark mat. Ska nog föreslå det för chefen att ha det i min bukett.