Titanringar Embrace me (eller annan liknande med uppstickande sten) - någon som har?
Hej
Är det någon som har titanringar.com s ring Embrace me? Är nyfiken på hur den ser ut med 0.12 c sten på en 3 mm ring och på hemsidan finns bara ett ex med 6 mm ring.
Funderar även vilken fattning som är snyggast - Embrace me eller Hold me (se länk ovan)? Vill ha en 3 mm bred ring som matchar min befintliga ring (den övre på bilden) och jag tror att 0.12 c blir lagom stort (och dyrt) för mig.
Så om någon har bilder på sina egna ringar med de fattningarna vore det toppen att få ta en titt!
Hur tycker ni som har uppstickande stenar att det funkar i vardagen?? När jag frågar mina nära o kära får jag bara svar att "det är i vägen när du diskar o tar på handskar" osv...
Och en fråga till - tror ni att Embrace me 3 mm med 0.12 c passar ihop med min förlovningsring?! :)
Har tidigare varit inne på en alliansring med ca 12 diamanter (i samma strl som på f-ring) eller denna med diamanter spridda på samma avstånd (i samma storlek) som på min förlovningsring, men känner att det är svårt att hitta en kombo som passar bra till min förlovningsring... Vill absolut ha en 3 mm ring så att det inte blir för brett, har en 5 mm nu.
Tacksam för hjälp :)