-
-
-
-
Har tyvärr problem att ladda upp flera bilder på en gång. Här kom dock ett urplock av mina / våra favoriter. Så kul att se alla vackra brudpar. -
Conny skrev 2012-07-02 20:36:23 följande:den andra bilden är bra, denna är ärligt talat inte så lyckad. Detaljerna i klänningen försvinner i helt vitt och klänningen försvinner nästan i ljuset från stigen. Kunde gjorts bättre
Just dom bilderna tycker jag är fina pga dom starka kontrasterna mellan färgerna, det gula, svarta gröna och vita.
Tycker att ditt inlägg är överflödigt och rent ut sagt taskigt, hade varit skillnad om hon frågat efter åsikter om fotot. Tråden är bilder som man tycker om från sin dag..
Ärligt talat, det finns trådar / bilder där man tex valt att lägga ut sin brudklänning eller som här sin favoritbild- i det fall där jag inte tyckt om bilden eller klänningen då har jag valt att inte säga något över huvud taget. det är så jag blivit uppfostrad iaf. Dvs om dom inte bett om direkta råd då kan man försöka lägga fram det på ett konstruktivt sätt om man vill. Sorry måste vara brutalt ärlig men din kommentar var enligt min mening varken efterfrågad eller konstruktiv.
.