• gbg2012

Visa mig er FAVORITBILD från er dag!

De här bilderna vi fått helt redigerade från fotogarfen än så länge. Fotograf: Johanna Torbjörnsson
    Tycker väldigt mycket om de. =)

• gbg2012
    Conny skrev 2012-07-02 20:36:23 följande:
    den andra bilden är bra, denna är ärligt talat inte så lyckad. Detaljerna i klänningen försvinner i helt vitt och klänningen försvinner nästan i ljuset från stigen. Kunde gjorts bättre
    Är du fotokunnig? Bilden är kraftigt nedminskad och därför den effekten i rätt storlek ser den inte ut exakt såhär. 

Hur mycket har du fotat? min man som fotar väldigt mycket har valt fotograf. 
  • gbg2012
    Conny skrev 2012-07-02 20:36:23 följande:
    den andra bilden är bra, denna är ärligt talat inte så lyckad. Detaljerna i klänningen försvinner i helt vitt och klänningen försvinner nästan i ljuset från stigen. Kunde gjorts bättre
    förövrigt håller jag såklart inte med dig. Tycker den är fantastisk med ljuset och stigen. =)

Tycker väldigt mycket om Jonas som också kör lite den redigeringstilen. 
  • gbg2012
    nilssonns skrev 2012-07-02 21:11:46 följande:
    Tycker också att bilden är härlig!!
    tack, ja alla har ju inte samma smak. Men alla jag känner älskar typ den bilden. =)

• gbg2012
    Chicita skrev 2012-07-02 21:45:43 följande:
    Ärligt talat... en väldigt onödig kommentar.
    Om någon älskar bilderna från sitt bröllop så spelar det ingen roll om dom är dåligt redigerade (åsikter av "förståsigpåare" och "experter").
    Om det var en fråga om "jag tänkte välja den här fotografen, hennes bilder ser ut så här, är hon bra?" så hade kommentaren varit hjälplig.
    Men nu finns det ingen anledning att kommentera bilderna på det här sättet om man inte är ute efter att framhäva sig själv genom att göra någon ledsen. 
    tack, håller med. Nu tycker jag dock att vår fotograf är väldigt duktig och har den stilen vi var utefter. Vi anlitade en fotograf som försörjer sig som fotograf så vi la en del pengar och är jättenöjda. =) 

Det är nog mer frågan om smak jag såg en bild den här personen lyfte fram som finast och jag håller inte med då det inte är min stil.  
  • gbg2012
    Chicita skrev 2012-07-02 21:54:16 följande:
    Smaken är som baken - Delad 
    Tungan ute 

Det kommer man ju inte ifrån. Och Conny har ju lika stor rätt att tycka illa om bilden, som ni (och jag) har att tycka om den.
    Men det finns ju som sagt ingen anledning att racka ner på den.
    Bilderna är tagna och redigerade, ni ville ha det här bildspråket, så att säga att en av dina favoritbilder är dålig är ju att kritisera dig och din smak. Och det finns det ju faktiskt ingen anledning att göra.
    Sånt här kan göra mig riktigt förbannad.
    Kritik (speciellt konstruktiv) är jättebra, om det ges på rätt sätt och i rätt tid.
    Det finns ju ingen anledning att säga till nån "Du borde haft en annan underkjol till den där klänningen" eller "varför hade du inte uppsatt hår?" efter att bröllopet har varit liksom.
    Precis som man inte behöver kritisera något som personen som faktiskt betalt för tycker om...
    precis det hör inte hemma här!! Detta är inte tråden vilken fotograf ska jag välja, vi har redan valt och folk får tycka vad de vill. Jag blev inte ledsen utan tycker mest det är ganska onödigt. Som att skriva hur tänkte du med den brudklänningen när någon redan är gift..Inte konstruktivt alls. 
  • gbg2012
    Conny skrev 2012-07-02 22:06:59 följande:
    jag ska börja med att be om ursäkt. kommentaren var onödig. det är alltid en smakfråga. Jag hade velat se mer detaljer men samtidigt har det gått mode i att ljusa upp bröllopsbilder den senaste tiden. ljusa bilder visar glädje mer tydligen. Huvudsaken att ni är nöjda med bilden. om igen ursäkta för min klumpiga kommentar.
    ursäkten godtagen! Vi är såklart jättenöjda eftersom vi länge valde mellan fotografer, det är precis den stilen vi var utefter. =)
  • gbg2012
    Oniq skrev 2012-07-03 10:40:55 följande:
    Åh! Vilken allé!

Jaja.. har redan konstaterat att vi nog har rätt lika smak :)
    Nördbröllop FTW rpgwedding.buu.nu
    Ja det är jättefint i Botaniska i gbg som vi fotade oss, sprang runt med min brudklänning inte det lättaste. =)

hehe, ja det har vi. =)

Väntar på fler kort så himla spännade. Skickat efter tackkort nu blev den andra bilden där vi syns närmare. =)
  • gbg2012

Nu äntligen har jag fått alla korten. =)

Denna älskar jag.  
  • gbg2012

Vi är inte snygga men bilden gör mig glad för vi ser så lyckliga ut. =)
  • gbg2012
    Invincible skrev 2012-08-05 19:59:57 följande:
    Vaddå inte snygga?? Jag tycker ni ser fantastiska ut! Så mycket känslor!! <3

Stort grattis till er, ja till alla nygiftingar i tråden!! :D 
    And tonight we can truly say - Together we are invincible
    tänkte just på den bilden bara. Men tack det va snällt sagt =)

Ja var så himla lycklig efter min man sagt ja. =)
  • gbg2012

Dessa ska jag ha på vår egovägg. =)

• gbg2012

Hittade detta kortet en vän tog den när vi gömde oss innan vigsel. Blåser och vi är väldigt nervösa, tycker den är härlig. =)
Svar på tråden Visa mig er FAVORITBILD från er dag!