• sofi 88

Visa mig er FAVORITBILD från er dag!

Conny skrev 2012-07-02 20:36:23 följande:
    den andra bilden är bra, denna är ärligt talat inte så lyckad. Detaljerna i klänningen försvinner i helt vitt och klänningen försvinner nästan i ljuset från stigen. Kunde gjorts bättre
    Ojdå, jag som tyckte just den bilden var så otroligt vacker med kontrasten :) 
    Smaken är ju som baken. 
  • sofi 88

Alla bilder ovan är tagna av vår fotograf, det är numera svärsyster till mig. Hon är hobbyfotograf men vi blev otroligt nöjda med bilderna. Ännu mer nöjda blev vi när vi fick alla 575 bilder av henne redan dagen efter bröllopet i lördags :) 

Denna bilden togs (antagligen på darrande hand) av min pappa direkt efter våra löften.
    Älskar den för att den verkligen fångat ögonblicket. Hälften av gästerna lipade lika mycket som vi :D 
  • sofi 88

Teddy: haha, vad kul :D ja vi hade som sagt ingen proffsfotograf men bilderna blev jättefina ändå :) tack för att du tyckte vi var fina :) Frisyren har jag gjort med mamma så den kan du säkert lätt fixa själv med! Kan tipsa om att fota i rosariet, finns så mycket vackra blommor under sommaren, bankarna vid Elmia var väldigt bra för mer öppna vyer. När gifter ni er?

Svar på tråden Visa mig er FAVORITBILD från er dag!