• daniiel
    JustMeAndMyLove skrev 2012-06-23 16:33:16 följande:
    Min favorit, festen efteråt och en av våra favoritlåtar kommer igång XD Haha, knäpp bild men gud vad kul vi hade!

Den här bilden var riktigt härlig! :) Ni var jättefina på de andra bilderna också, men just denna bilden utstrålar sån lycka! Man kan inte låta bli att få ett leende på läpparna när man ser den :)
  • daniiel

Jag har hittat fler favoriter bland våra bröllopsbilder. Alla bilder är väl visserligen favoriter, på sitt sätt, men dom här är lite speciella :)

I kyrkan, maken håller på att stupa över altarringen. Jag kommer ihåg att han viskade något i stil med "Nu faller jag, förlåt!", men det gjorde han ju inte. Han berättade efteråt att han hade satt sig konstigt, så byxorna stramade och han höll på att tappa balansen och han visste inte vart han skulle ha händerna osv :P

Våra fina tärnor, makens syster och min syster, med vår underbara dotter som brudnäbb. Dottern kunde uppenbarligen inte hålla sig ifrån att "tjuvkika" lite på gästerna :)

En bild på oss med hela brudföljet. En seriösare bild än såhär finns knappt, då det var konstiga miner och grimaser och folk som klängde på varandra osv på alla bilder :D

Maken i sitt esse :)

Ännu en bild av våra skor. Det som inte syns på dessa bilderna är hur konstigt alla förbipasserande kikade på oss där vi stod och posade med fötterna, främst maken då kanske. Ja, och hur hårt maken jobbade på att hitta på nya "fotställningar" som han kallade det :P

En bild som inte visar så mycket. Man ser inte våra ansikten, man ser inte heller marskalken/toastmasterns ansikte och man ser knappt dotterns. Det man dock ser är lyckan som fullkomligt strålar från vår dotter. Hon hade sitt livs kväll. Hon dansade, lekte, skrattade och hade allas uppmärksamhet. Hon bokstavligt talat tjöt av glädje :)

• daniiel
    1700tal skrev 2012-10-06 18:56:03 följande:
    Men den här måste ju va med din andra klänning? Har du fler bilder på den under festen, tror knappt jag har sett den in action...
    Ja, precis, det är den :) Tyvärr så finns inte just någon bild på den. När jag bytte om hade tjejen som fotade åkt hem och våra vänner och släkt har inte velat dela med sig av några bilder de tog (ingen fotade kanske), förutom personen som tog den där bilden. Har bara en till, men där ser man inte heller klänningen så bra.

• daniiel
    Mmmaria skrev 2012-10-24 10:43:39 följande:
    Haha, gud så roligt och gulligt att han ber om ursäkt innan : ) Tur att han inte föll !
    Haha ja, jag blev lite förvånad och visste inte riktigt vad jag skulle göra.. och jag höll på att verkligen börja gapskratta, så jag fick verkligen bita ihop :)
  • daniiel
    Mmmaria skrev 2012-10-24 11:13:50 följande:

Efter vigseln. Det regnar sockerhjärtan och ris....
    Den här bilden var ju helt underbar! Ni ser så vackra, men framförallt lyckliga ut :)
  • daniiel
    Mmmaria skrev 2012-10-24 15:14:44 följande:

Jobbigt om man är i kyrka och det ska vara högtidligt.

Jag småskrattade under stora delar av vår vigsel för sångerskan som vi hyrt in sjöng sååååå falskt och min man viskade små skämt om detta under sångerna. Jag var väldigt nära ett hysteriskt skrattanfall. Vet inte hur det hade slutat...

Haha nej, är det sant? Usch, vad tråkigt. Vi chansade hej vilt på sångerska, vi hade bara hört ett klipp på youtube och litade på vad en vän sa (han som rekommenderade henne). En väldigt ung tjej, men hon var väldigt duktig också :) Vi hade vår då 4,5år gamla dotter som brudnäbb och hos oss var det hon som stod för skämten. Hon "sprang" mellan oss och tärnorna under vigseln och hade åsikter om det mesta som skedde under vigseln :P Hon viskade dock, så det var nog bara vi som hörde, men vi kunde ju inte låta bli att småskratta lite. Tur att man står med ryggen mot gästerna, så syntes det kanske inte riktigt lika tydligt :P
Svar på tråden Visa mig er FAVORITBILD från er dag!