• Mmmaria

Visa mig er FAVORITBILD från er dag!

Haha, gud så roligt och gulligt att han ber om ursäkt innan : ) Tur att han inte föll !

daniiel skrev 2012-10-06 15:30:11 följande:
    Jag har hittat fler favoriter bland våra bröllopsbilder. Alla bilder är väl visserligen favoriter, på sitt sätt, men dom här är lite speciella :)

I kyrkan, maken håller på att stupa över altarringen. Jag kommer ihåg att han viskade något i stil med "Nu faller jag, förlåt!", men det gjorde han ju inte. Han berättade efteråt att han hade satt sig konstigt, så byxorna stramade och han höll på att tappa balansen och han visste inte vart han skulle ha händerna osv :P

• Mmmaria

Jag har många favoriter på mig och maken från själva fotograferingen, men sedan finns det mer spontana bilder som känns i hjärtat : )

Vigseln....

• Mmmaria

Jag spanar på bröllopsgästerna som börjar samlas inför vigseln...
  • Mmmaria

Jag försöker gå på toa innan vigseln. Inte lätt med 7 lager tyll och tyg. Bland annat fastnar en toaborste i klänningen...
  • Mmmaria

Efter vigseln. Det regnar sockerhjärtan och ris....
  • Mmmaria

Jobbigt om man är i kyrka och det ska vara högtidligt.

Jag småskrattade under stora delar av vår vigsel för sångerskan som vi hyrt in sjöng sååååå falskt och min man viskade små skämt om detta under sångerna. Jag var väldigt nära ett hysteriskt skrattanfall. Vet inte hur det hade slutat...

daniiel skrev 2012-10-24 11:44:30 följande:
    Haha ja, jag blev lite förvånad och visste inte riktigt vad jag skulle göra.. och jag höll på att verkligen börja gapskratta, så jag fick verkligen bita ihop :)
  • Mmmaria

Japp, mulet och duggregn. MEN det gick att plåta ute och ha vigseln ute för vi stod under tak (paraplyer till gästerna). Man ser inte riktigt på bilderna hur vädret var (se mina foton på s 49 i tråden).

agjzut skrev 2012-09-22 20:14:04 följande:
    Har inte läst allt, men är det någon som har bilder från sin dag när det är "dåligt" väder typ regn o.s.v.?? :)
  • Mmmaria

...med kniven i högsta hugg! Jättehärlig och rolig bild : )

Svar på tråden Visa mig er FAVORITBILD från er dag!