• teddy

Visa mig er FAVORITBILD från er dag!

Mysullis: vilka härliga bilder! :)

• teddy
    sollan skrev 2012-05-15 00:21:18 följande:

Fru Olsson sedan 120414 <3
    Älskar! :)
  • teddy

Underbara bilder allihop! :)))
    Lipan: älskar din svartvita mittenbild! 

• teddy

Amanda547, jättefin bild, så in the moment o romantisk liksom :)

• teddy
    Triton77 skrev 2012-06-25 19:00:50 följande:

Min favorit ifrån vårt bröllop för snart ett år sedan
    Mäktigt! :))
  • teddy

Så härliga bilder allihop! 
    ...blir bara mer o mer sugen nu på mitt eget stundande bröllop!
    Jag blir så glad när jag ser alla era bilder! :) 

• teddy

Sofi 88, ÅÅÅH VA ROLIGT!!! Jag var på rosariet i lördags och såg två brudpar som fotograferades där! :)) Självklart blev jag sjukt intresserad och kollade lite extra hihi. La framförallt märke till din snygga frisyr (vill också ha flätor när vi gifter oss) och hans härliga fluga! Och så hittar jag bilderna här idag! Sååååå kuuuul! Och så fina ni va! :) Stort grattis! (o jag känner igen prästen också, haha!)
    ;) 

• teddy
    sofi 88 skrev 2012-07-09 17:36:10 följande:
    Teddy: haha, vad kul :D ja vi hade som sagt ingen proffsfotograf men bilderna blev jättefina ändå :) tack för att du tyckte vi var fina :) Frisyren har jag gjort med mamma så den kan du säkert lätt fixa själv med! Kan tipsa om att fota i rosariet, finns så mycket vackra blommor under sommaren, bankarna vid Elmia var väldigt bra för mer öppna vyer. När gifter ni er?
    Ja där va jättefint, bor dock inte i jkpg o ska inte heller gifta oss där, men annars hade det ju varit en bra fotoplats :) ...va bara på besök där under helgen!
  • teddy

Pertinax, så härlig bild! De e kärlek de! :)

• teddy

Millemill, underbart söt bild o så snygg du är! :) Får jag fråga var du hittat den fina spetsboleron och va du har för frisyr?! :)

• teddy
    M040812J skrev 2012-08-28 20:18:17 följande:
    Här är några av mina favoriter från lördagen den 4 augusti "vår" dag <3 fick bilderna idag och är såååå nöjd! Kan verkligen rekommendera denna fotograf då hon heller inte tog några galna priser! Verkligen lyckat!! :)
    Underbart fina bilder!
  • teddy

Bruden85, underbara bilder o vilken fantastisk frisyr du har! :)
    Har du nån "närmare" bild på frisyren? 

• teddy
    bruden85 skrev 2012-08-30 21:19:54 följande:
    Tack så mycket=) super nöjd
    snett bakifrån, på den andra sidan är det en löst inbakad fläta

Otroligt fint verkligen!
    Hade du nån gång under dagen slöja på dig? 
  • teddy
    agjzut skrev 2012-09-22 20:14:04 följande:
    Har inte läst allt, men är det någon som har bilder från sin dag när det är "dåligt" väder typ regn o.s.v.?? :)
    Haha! Ja, en bra fråga!
  • teddy

jagheterellen, jättehärlig bild! O jag som oftast annars går på svartvita foton tycker nog att den i färg e finast för färgerna e så klara o skarpa fast ändå mjuka på nåt sätt! :)

Svar på tråden Visa mig er FAVORITBILD från er dag!