• GabbiW

Visa mig er FAVORITBILD från er dag!

Jag behöver inspireras lite till bröllopet med bilder (poser, miner, roliga bildförslag etc. :) ) så visa mig er (eller någon annans?) favoritbild/bilder från bröllopet! :) 

• Svar på tråden Visa mig er FAVORITBILD från er dag!
  • gbg2012

Dessa ska jag ha på vår egovägg. =)

• linabergström

Här kommer några av mina favoritbilder. Vi gifte oss på Midsommarafton i solsken (!!)

En gemensam barndomskompis fick sig en brudpars-puss...

En fågelskådare hade placerat sig strategiskt i bakgrunden. Nu i efterhand är det rätt så kul att se den malplacerade herren i grön t-shirt! ;)

Vi hade en helt fantastisk dag - synd bara att den tog slut så fort!
  • SkövdeSophie
    Snojsan skrev 2012-08-07 19:42:09 följande:
    Tack så mycket! Jag hoppas också ni får snö på er dag. Var ska ni gifta er?
    Skövde... så jag vågar inte ha hopp om snö, ser det som en trevlig överraskning om det blir. Var gifte ni er?
  • Fangoria
    Snojsan skrev 2012-08-07 10:13:50 följande:
    Några av mina favoritbilder från 4/2-2012

Åh så fint med vinterbröllop! =)
  • Snojsan
    SkövdeSophie skrev 2012-08-08 09:43:21 följande:
    Skövde... så jag vågar inte ha hopp om snö, ser det som en trevlig överraskning om det blir. Var gifte ni er?
    Vi gifte oss i Dalarna och det är ju ett säkert kort om man vill ha snö. Jag håller tummarna för er!:)
  • SaJo1981
    Snojsan skrev 2012-08-07 10:13:50 följande:
    Några av mina favoritbilder från 4/2-2012

Herregud vilka vackra bilder=) första bilden känns väldigt Emil i lönneberga samtidigt=)
    tror även jag känner igen dig bruden :P hade en kompis som pluggade gymnasie på Tjörn med dig tror jag bestämt och var även uppe i Mora och firade nyår med er ett år! 
  • Snojsan
    SaJo1981 skrev 2012-08-09 11:36:54 följande:
    Herregud vilka vackra bilder=) första bilden känns väldigt Emil i lönneberga samtidigt=)
    tror även jag känner igen dig bruden :P hade en kompis som pluggade gymnasie på Tjörn med dig tror jag bestämt och var även uppe i Mora och firade nyår med er ett år! 
    Jaså? Vad roligt! Ja nu kommer jag nog på vem du är:).
  • Freksta

Vi hade ingen fotograf så dessa har vänner tagit och gillar dem väldigt mycket Skrattande
  • SkövdeSophie

Freksta: va fina ni var! Superläcker klänning!

Svar på tråden Visa mig er FAVORITBILD från er dag!